Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Dziadek jest moim ojcem."

Tłumaczenie:Grandfather is my father.

4 lata temu

7 komentarzy


AndrzejWyb

Dziwne zdanie...

4 lata temu

MateuszDob

Zdarza się na przykład w sytuacji, gdy ojciec tłumaczy dziecku, kim jest dla niego dziadek dziecka.

4 lata temu

karomar123

Ale mimo wszystko brzmi troszeczkę dziwnie... :-D

3 lata temu

MateuszDob

Jak się ma dzieci to wiele rzeczy przestaje brzmieć dziwnie :-))))

3 lata temu

dpienczykowski

The grandfather is my dad jest dobrze?

3 lata temu

MateuszDob

Good question. I found this page: http://www.englishpractice.com/improve/omission-articles-cases-articles/ and it looks like "the grandfather" is legit. You should report it with "Zgłoś problem".

3 lata temu

pkmix

isn't dad - father?

3 lata temu