1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Dziadek jest moim ojcem."

"Dziadek jest moim ojcem."

Tłumaczenie:Grandfather is my father.

March 13, 2014

7 komentarzy


AndrzejWyb

Dziwne zdanie...


MateuszDob

Zdarza się na przykład w sytuacji, gdy ojciec tłumaczy dziecku, kim jest dla niego dziadek dziecka.


karomar123

Ale mimo wszystko brzmi troszeczkę dziwnie... :-D


MateuszDob

Jak się ma dzieci to wiele rzeczy przestaje brzmieć dziwnie :-))))


dpienczykowski

The grandfather is my dad jest dobrze?


MateuszDob

Good question. I found this page: http://www.englishpractice.com/improve/omission-articles-cases-articles/ and it looks like "the grandfather" is legit. You should report it with "Zgłoś problem".


pkmix

isn't dad - father?

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.