Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Drink the milk by tomorrow!"

Çeviri:Yarına kadar sütü iç!

4 yıl önce

9 Yorum


AliMertTek3

By in burada ki anlami ne?

7 ay önce

nezir_1903

By in 15e yakin anlami vardir

2 hafta önce

ozcelikltd

by yerine until' de kullanılabilir miydi, anlamda fark olur mu, hangisi daha yaygın bir kullanımdır.??

4 yıl önce

MerveOtlu

by'ın böyle bir anlamı olduğunu ilk kez görüyorum..

1 yıl önce

ismail912039

Bende

5 ay önce

ismail912039

Bende

5 ay önce

esrace77

By ın böyle bi anlamıda mı var

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

evet

4 yıl önce

buraksandikci

Evet

3 yıl önce