Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The boss' answer is positive."

Çeviri:Patronun cevabı olumlu.

0
4 yıl önce

19 Yorum


maviaslan_

"Patron olumlu yanıt verir." Şeklinde bir çeviri neden olmaz?

3
Cevap ver4 yıl önce

bacio_
bacio_

patron yanıt vermiyor. ortada bir cevap var ve bu cevap da patrona ait, aitlik var. bunu da kesme işaretinden (boss') anlıyoruz.

7
Cevap ver4 yıl önce

Duocan34

boss's gibi mi.

2
Cevap ver3 yıl önce

Defne705314

Sonunda iki s var diye s takısi birdaha gelmiyo diye biliyorum

0
Cevap ver1 yıl önce

sawashian
sawashian

........................................

The boss answers.. Patron cevap verir..

The boss' answer Patronun cevabı

The Bosses answer.. Patronlar cevap verir..

The bosses' answer Patronların cevabı

Arada oldukça fazla fark var. :)

5
Cevap ver7 ay önce

OguzhanTopcu

O zaman genis zaman olmaz mi?

0
Cevap ver4 yıl önce

41gulsen

Answer enter gibi söylüyor

2
Cevap ver13 yıl önce

dogan951

Patronların cevabı olumlu niye kabul edilmiyor, sonuçta kesme işareti 's' den de sonra. Burdaki farkı açıklar mısınız? O halde "Patronların cevabı olumlu" cümlesini nasıl kuracağız?

1
Cevap ver4 yıl önce

selocan93

Boss = patron bosses =patronlar boss' = patronun Sorduğunuz cümleyi kurmak içinse bosses' kullanılmalı ki patronların anlamı karşılanabilsin.

11
Cevap ver3 yıl önce

bacio_
bacio_

bu kesme işaretleri neden dolayı geliyor? boss'

0
Cevap ver4 yıl önce

OguzhanTopcu

'in' 'un' eki. Sonda s oldugu icin s tekrar edemiyor. O yuzden bir tek tirnak geliyor.

7
Cevap ver4 yıl önce

bacio_
bacio_

sonda s varsa öyle kalıyor birdaha kesme gelmiyor zannediyordum, teşekkürler yanıtınız için

1
Cevap ver4 yıl önce

muwahaid

'is' yardimci fiilinden onceki grup her zaman oznedir. Yani oznemiz 'patronun cevabi' dir. Geriye kalan nesnedir yani ne olduguyla ilgili

0
Cevap ver1 yıl önce

highlander762405

Bu cümle yanlıştır. "The Boss's answer is positive" "Boss' answer" doğru degil.

0
Cevap ver1 yıl önce

IMFIRST

"Patronun cevabı olumlu" olmaz mıydı ?

0
Cevap ver1 yıl önce

genius271897

Yanıt cevapla eş anlamlı dir ama kabul etmedi

0
Cevap ver1 yıl önce

mert743388

Patron olumlu cevap verdi de olabilir ama yanlış saydı

0
Cevap ver11 ay önce

SerkanHami1

Mudurun cevabi pozitif yazdik onay alamdik ayni alam degilmi?

0
Cevap ver6 ay önce

Zeyneplayd10

Patronun olumlu cevabıyla aradaki fark ne

0
Cevap ver5 ay önce