"Theboss'answerispositive."

Çeviri:Patronun cevabı olumlu.

4 yıl önce

21 Yorum


maviaslan_

"Patron olumlu yanıt verir." Şeklinde bir çeviri neden olmaz?

4 yıl önce

sawashian
sawashian

........................................

The boss answers.. Patron cevap verir..

The boss' answer Patronun cevabı

The Bosses answer.. Patronlar cevap verir..

The bosses' answer Patronların cevabı

Arada oldukça fazla fark var. :)

11 ay önce

bacio_
bacio_

patron yanıt vermiyor. ortada bir cevap var ve bu cevap da patrona ait, aitlik var. bunu da kesme işaretinden (boss') anlıyoruz.

4 yıl önce

Duocan34

boss's gibi mi.

4 yıl önce

Defne705314

Sonunda iki s var diye s takısi birdaha gelmiyo diye biliyorum

1 yıl önce

OguzhanTopcu

O zaman genis zaman olmaz mi?

4 yıl önce

41gulsen

Answer enter gibi söylüyor

3 yıl önce

dogan951

Patronların cevabı olumlu niye kabul edilmiyor, sonuçta kesme işareti 's' den de sonra. Burdaki farkı açıklar mısınız? O halde "Patronların cevabı olumlu" cümlesini nasıl kuracağız?

4 yıl önce

selocan93

Boss = patron bosses =patronlar boss' = patronun Sorduğunuz cümleyi kurmak içinse bosses' kullanılmalı ki patronların anlamı karşılanabilsin.

4 yıl önce

bacio_
bacio_

bu kesme işaretleri neden dolayı geliyor? boss'

4 yıl önce

OguzhanTopcu

'in' 'un' eki. Sonda s oldugu icin s tekrar edemiyor. O yuzden bir tek tirnak geliyor.

4 yıl önce

bacio_
bacio_

sonda s varsa öyle kalıyor birdaha kesme gelmiyor zannediyordum, teşekkürler yanıtınız için

4 yıl önce

muwahaid

'is' yardimci fiilinden onceki grup her zaman oznedir. Yani oznemiz 'patronun cevabi' dir. Geriye kalan nesnedir yani ne olduguyla ilgili

2 yıl önce

highlander762405
highlander762405

Bu cümle yanlıştır. "The Boss's answer is positive" "Boss' answer" doğru degil.

1 yıl önce

IMFIRST

"Patronun cevabı olumlu" olmaz mıydı ?

1 yıl önce

genius271897

Yanıt cevapla eş anlamlı dir ama kabul etmedi

1 yıl önce

mert743388

Patron olumlu cevap verdi de olabilir ama yanlış saydı

1 yıl önce

SerkanHami1

Mudurun cevabi pozitif yazdik onay alamdik ayni alam degilmi?

10 ay önce

Zeyneplayd10

Patronun olumlu cevabıyla aradaki fark ne

9 ay önce

cengaver3

Konuşurken bu kesme isaretini nasıl belirtebiliriz.

3 ay önce

DoukanSar

Kaç defa dinlediysem otobüs anladım

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.