"Eine schwarze Ente isst einen Apfel."

Çeviri:Siyah bir ördek bir elma yiyor.

April 5, 2017

5 Yorum


MehmetSadu

Hayvanlarda isst yerine fresst kullanılıyor sanırım

April 5, 2017

k.gokce

Evet, "fressen" hayvanlar için kullanılıyor ama "essen" de kullanılabilir.

April 5, 2017

eti790244

niye isst . frisst değil

August 5, 2017

MuslumEsma

akkusativ de elmayı yiyor dememiz gerekmiyor mu neden elma yiyor dedik

March 22, 2019

SteffiBookworm

Çünkü herhangi bir elma. Bu nedenle, Türkçe çevirinin belirsiz bir nesne kullanması gerekiyor.

Eine schwarze Ente isst einen Apfel.
Siyah bir ördek elma yiyor.

Eine schwarze Ente isst den Apfel.
Siyah bir ördek elmayı yiyor.

March 22, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.