"Eine schwarze Ente isst einen Apfel."

Çeviri:Siyah bir ördek bir elma yiyor.

April 5, 2017

7 Yorum
Tartışma kilitli.


MehmetSadu

Hayvanlarda isst yerine fresst kullanılıyor sanırım


k.gokce

Evet, "fressen" hayvanlar için kullanılıyor ama "essen" de kullanılabilir.


eti790244

niye isst . frisst değil


MuslumEsma

akkusativ de elmayı yiyor dememiz gerekmiyor mu neden elma yiyor dedik


SteffiBookworm

Çünkü herhangi bir elma. Bu nedenle, Türkçe çevirinin belirsiz bir nesne kullanması gerekiyor.

Eine schwarze Ente isst einen Apfel.
Siyah bir ördek elma yiyor.

Eine schwarze Ente isst den Apfel.
Siyah bir ördek elmayı yiyor.


St.Michael08

Hayvanlar için Fressen kullanılıyor diye biliyorum. Grameri iyi olan bir arkadaş bize yardım edebilir?


dnzdrk70

frisst mi isst mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.