1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Binlerce yıl"

"Binlerce yıl"

Çeviri:Thousands of years

March 13, 2014

4 Yorum


aslanmuson

Bu çeviri Türkçe'de "yılların binlercesi" oluyor ama sanirim İngilice'de böyle bir kalıp var.

March 13, 2014

Selcen_Ozturk

evet. diğer miktar belirtmeleri gibi (a box of chocolate=bir kutu çikolata, one kg of apples=1kg elma, vs)


MehmetUAK5

for thousands years ile thousands of years arasında bir fark göremiyorum


CarelessPerson

for thousands da süregelme anlamı var. burada miktar anlamı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.