1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Mädchen isst eine Tomate…

"Das Mädchen isst eine Tomate."

Çeviri:Kız domates yiyor.

April 5, 2017

11 Yorum


oduman77

Kız bir domates yiyor/yer.

August 21, 2017

Junghami

Bir nerede?

October 8, 2017

oduman77

Eine: bir anlamına geliyor. das Buch =kitap. ein Buch= bir kitap. die Frau= kadın. eine Frau= bir kadın. das Mädchen= kız. eine Mädchen= bir kız. die Tomate= domates. Eine Tomate= bir domates.

October 11, 2017

BaakNisanv

"BİR" olması gerekmiyor mu?

March 10, 2018

Fatih510910

Kız bir domates yiyor olmalı

April 23, 2019

baki_oztrk

Kızları kabul etmedi?

April 5, 2017

Eluvian_

Kızlar çoğuldur ve Almancada çoğul olan her kelimenin (belirliyse) artikeli "die"dir.

  • Kızlar domates yiyor. = Die Mädchen essen Tomaten.

veya "Die Mädchen essen eine Tomate."

April 6, 2017

baki_oztrk

Teşekkürler!

April 8, 2017

mhendis17

' kız çocuk domates yer ' diyorum, ana sayfada ' kız çocuğu domates yer ' diye çeviriyor ve benim cevabıma yanlış diyor. ama burada da ' kız domates yer ' diye çevirmiş, bu da bir acayip birşey yani. ' kız çocuğu ' çok yanlış bir kullanım, bu türkçede de yanlış kullanılıyor ondan sonra da bu yanlış devam edip gidiyor. kız ın çocuğu mu olur. çocuğu olsa kız olmaz kadın olur. diğer taraftan, kız diye birşey var bir de onun çocuğu ' kız çocuğu ' var böyle mi yani, ne kadar yanlış. ' kız çocuğu ' olmaz ' kız çocuk ' olur. aynı şey ' erkek çocuk ' için de geçerli, çünkü burada ' kız ' veya ' erkek ' tanımlaması çocuğun cinsiyetini belirtmek için kullanılmıştır. en doğru kullanım ' kız çocuk ve erkek çocuktur.

November 4, 2017

Melissa646281

kız çocuk denildiğinde hep kabul ediyordu şimdi kız çocuğu diye hata düzeltti

January 12, 2018

Sekin652732

Kız çocuk dedim tüh yanlış oldu

August 31, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.