"Is the sun in the sky?"

Fordítás:A nap az égen van?

March 13, 2014

6 hozzászólás


TivadarTor

Az égitest neve nagy betűvel kellene kezdődjön!

November 8, 2016

vilmos301887

Am jah

November 18, 2018

LszlNagy3

Persze, a hét meg az erdőben kóborol... :-) (kis betűvel írták a Napot)

March 13, 2014

Makuka0

Jelentsd is, mert akkor kijavítják a bakit.

April 22, 2015

cyberlord1

A nap az égen van?

October 28, 2015

Slenderman3.0

Nem, a Nap az űrben van.

June 18, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.