"I fill the bottle with water."

Fordítás:Megtöltöm az üveget vízzel.

4 éve

13 hozzászólás


nandor.nag

Gyakran csapnivaló a gépi hang. Különösen a szinte azonos hangzásúak. Pl. dog - duck vagy fill - feel. Sok szívecskémbe került már. Sebaj, gyakorlom, gyakorlom, stb.

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

Az "SVO" szórend miatt lehet. S=subject=alany; V=verb=ige; O=object=tárgy

4 éve

B.Lory82

Sok gyakorlas utan elfelejtem a magyart

4 éve

csorbala

az üveget vízzel töltöm meg

4 éve

GborHollsi

Az üveget vízzel töltöm. Miért nem jó?

3 éve

tomyyka

bejelented és ez is jó lesz

3 éve

macika-macika

miért nem jó: Töltök egy palack vizet??

1 éve

eminens2

A the bottle=a palack, nem lehet "egy palack" a fordítása. 2018.09.01.

1 hónapja

rabovszky
rabovszky

Belôled lesz valaki. (y)

4 éve

jthassy

Az "I fill" "to"-nak hangzik, a "the" "va"-nak. Nagyon rossz a gépi hang.

3 éve

pityek

"Megtöltöm a flakont vízzel" is jónak tűnik, de nem fogadta el... :-(

3 éve

zsu48

Nekem se.

1 éve

surmo

Vízzel töltöm meg a flaskát.

9 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.