Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Where do you see the moon?"

Переклад:Де ти бачиш місяць?

1 рік тому

3 коментарі


Mykola130537

"Де ти бачиш цей місяць?" - the - вказує на 'цей', ну але я не експерт, був би вдячний якщо б хтось пояснив?Дякую.

1 рік тому

fxh39
fxh39

Місяць, як і сонце, завжди з the. Вони визначені за суттю. Їх інших немає.

6 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

У Дуолінго прийнято перекладати артикль вказівним займенником, щоб підкреслити, що цей предмет виділений із багатьох подібних (цей, а не інший). Місяць, як і Сонце, єдині у природі, немає потреби їх виділяти, бо подібних їм немає. Вони завжди пишуться з артиклем the, який у Дуо не перекладається.

8 місяців тому