"We had heard that."

Fordítás:Mi hallottuk ezt előtte.

4 éve

16 hozzászólás


istvan.nar
istvan.nar

That az és nem ez

4 éve

toki22
toki22

I had gone to the cinema before you got home.
Én elmentem a moziba mielőtt te hazaértél. Mind a kettő a múltban történt de ami előbb történt oda kell a HAD + V3. Past Perfect de én csak múltban múltnak hívom. A neten rengeteg mindent lehet róla találni, a youtubeon is van sok oktató videó erről az igeidőről.

3 éve

lorandtenko

That = az, azt This = ez, ezt

4 éve

Jpiroska

Ennék a mondatnál sincs itt a másik tagmondat, amiből kiderül, hogy itt miért kéne past perfect

4 éve

AnnaGebri

igaz! kb mindegyiknél így van ennél a témánál..

4 éve

szanyizoltan

Hallottuk korábban. Olyan rossz megoldás???????

4 éve

gwandal

Igen, az nem lenne befejezett mult

4 éve

zsalica

szerintem az lenne, mert ez az időhatározó is ehhez az igeidőhöz tartozik.

4 éve

gwandal

melyik időhatározó? az angol mondatban egy darab nincs, a magyarban meg csak a past perfectre utalás miatt került bele, ha kihagyod, azt is elfogadja általában. egyébként bővebben a kérdéses mondat szvsz azért nem fejezi ki a past perfectet, mert a korábban önmagában inkább a jelenre utal (azaz valamikor ezelőtt hallottuk, ahol az "ez" a jelen), míg az előtte egyértelműen jelzi, hogy egy múltbeli eseményt megelőzően hallottuk azt.

4 éve

zsalica

Mi a fene dönti el, hogy úgy forditom, hogy előtte, vagy azelőtt, nekem nem fogadta el az azelőttöt. És nem tudok rájönni, hogy miért.

4 éve

gwandal

sztem nincs különösebb oka, egyszerűen az előtte szóval jelzi a past perfectet a duolingo. nem is emlékszem, hogy bármelyik past perfectes feladatnál szerepelne megoldásként az azelőtt.

4 éve

AuberJnos

Hurrá, elfogadta: Hallottuk

7 hónapja

SzabCsaba9
SzabCsaba9

Mi hallottuk elotte ezt - nem fogadta el. :/

2 éve

Borgi1981

Ennél a leckénél ,újra és újra ugyanazokat a mondatokat kapom ,mégsincs vége a leckének!

8 hónapja

AnnaGebri

szerintem a had-et nem a szerint használjuk, hogy "előtte"

4 éve

mukusz

Mi ezt előtte hallottuk?

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.