1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We had heard that."

"We had heard that."

Fordítás:Ezt korábban már hallottuk.

March 13, 2014

18 hozzászólás


istvan.nar

That az és nem ez


toki22

I had gone to the cinema before you got home.
Én elmentem a moziba mielőtt te hazaértél. Mind a kettő a múltban történt de ami előbb történt oda kell a HAD + V3. Past Perfect de én csak múltban múltnak hívom. A neten rengeteg mindent lehet róla találni, a youtubeon is van sok oktató videó erről az igeidőről.


lorandtenko

That = az, azt This = ez, ezt


evairenpinter

Kipróbáltam "azt"-tal is, nem tetszik. Ebben a mondatban már az igeidő miatt is helyesebb az "ezt". Magyarul mindenképpen. Végigböngészve a szótárban a "this" és a "that" jelentéseit, szintén erre jutottam.


johalasz46

Már hallottuk. - elfogadta ! - 2022.01.


Jpiroska

Ennék a mondatnál sincs itt a másik tagmondat, amiből kiderül, hogy itt miért kéne past perfect


AnnaGebri

igaz! kb mindegyiknél így van ennél a témánál..


zsalica

Mi a fene dönti el, hogy úgy forditom, hogy előtte, vagy azelőtt, nekem nem fogadta el az azelőttöt. És nem tudok rájönni, hogy miért.


gwandal

sztem nincs különösebb oka, egyszerűen az előtte szóval jelzi a past perfectet a duolingo. nem is emlékszem, hogy bármelyik past perfectes feladatnál szerepelne megoldásként az azelőtt.


silabus

Mert épp ahhoz volt kedve. Ezt rendre csinálja.


szanyizoltan

Hallottuk korábban. Olyan rossz megoldás???????


AuberJnos

Hurrá, elfogadta: Hallottuk


SzabCsaba9

Mi hallottuk elotte ezt - nem fogadta el. :/


Borgi1981

Ennél a leckénél ,újra és újra ugyanazokat a mondatokat kapom ,mégsincs vége a leckének!


KormannLsz

A válaszom ugyanazt jelenti.


silabus

A fordítás szerintem rossz. that= az, arról; this= ez; erről. A fordításokban teljesen szabadon használja a dou és azt fogad el ami éppen eszébe jut. Ezzel nagymértékben csökkentve a tanulási kedvet


Panni729515

Mikor előtte és mikor korábban kell a fordításban? Ha tud valaki könnyen megjegyezhető magyarázatott, előre is köszönöm!


VmosAnnamr

egyszerűen hagyd ki. a magyarban tulajdonképpen nem létezik ez az igeidő, tehát minden válasznál el is fogadja. Itt pl a "hallottuk" is tökéletesen elegendő. Fordítva viszont ne felejtsd el használni a had+3. alak-ot

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.