"The girls eat a tomato."

Fordítás:A lányok esznek egy paradicsomot.

April 6, 2017

16 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


1974kate

A lányok paradicsomot esznek ;-)


Harga

Nekem elfogadta.


BodnrVik

Nagyon borzasztó a hang egyszerűen nem lehet érteni és ez már folyamatos. Nagyon rossz a hang minőség és a kiejtés


Theghostw

A lányok esznek egy paradicsomot most már tudom


PopaDomoko

Valami történt,mert a hangfelvétel egyre erthetetlenebb


TrpPapa

Igen abszolút nem hallatszik az S. Csak következtetni lehet, hogy többes szám.


Esy834498

Jól írtam, még is hibásnak jelölte.


KilinGyrgy1

Nagyon rossz a hang minőség, kérjük meg oldani mert nagyon boszantó


GrossnGros

Ki se mondtam , csak makogtam . Mégis sźép?!!! Hogy lehet ez , Duolingó ? Nem figyelsz ? Hermina


TGzeaQeq

ISTENEM MEKKORA LEHET AZ A PARADICSOM?


vasvariistvan

Nem biztos, hogy egyet esznek. A határozatlan névelő (a) nyelvtani szabályok miatt van ott. Olvasd el a fórum első bejegyzését.


GerleiIstv1

A lányok nem egy darab paradicsomot esznek, hanem: "A lányok paradicsomot esznek."


elisabet647814

kitartas .. ez igazabol csak annyi, hogy tanulj jatekosan konnyeden es erezd magad jol arra a par percre.. nincs tanar .. nincs vizsga .. de csak rajtatok mulik hogy mennyit tanultok.. En naponta fel orat jegyzetelek.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.