A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I talked to someone else."

Fordítás:Valaki mással beszéltem.

0
4 éve

16 hozzászólás


jokutine

Másvalakivel beszéltem. Ez miért nem jó?

1
Válasz4 éve

Harga
Harga

Nekem így elfogadta: "Mással beszéltem."

1
Válasz3 hónapja

MarcsiHorvath

szeretném megkérdezni, hogy mi a különbség az angol írásban a "beszéltem, ill. beszéltem + meg" között

1
Válasz3 éve

olmik

talán talked, ill talked it? ha a "megbeszéltem"-re gondolsz

1
Válasz3 éve

MarcsiHorvath

köszi

0
Válasz3 éve

Lollergalad

Másvalakihez beszéltem? - miért nem helyes?

1
Válasz3 éve

Adrienn912857

Azt nem értem miért to-val fejezi ki legtöbbször a Duolingo a -val,-vel képzőt. Miért nem with-tel?

0
Válasz2 éve

Tamas51

Gondolom, mikor melyik a jó. Ebben a mondatban azért to mert tdonképp vkihez beszélek. A with-el azt jelenthetné, hogy vki. mással összeszövetkezve együtt fújjuk a mondókánkat.

4
Válasz2 éve

Adrienn912857

Köszönöm!

0
Válasz2 éve

Tamas51

Not at all.

1
Válasz2 éve

SarlayKata

A mondtam miért nem jó?

0
Válasz2 éve

E.Melinda
E.Melinda

To someone = másvalakihez, másvalakivel. With someone = másvalakivel. Szerintem a "másvalakihez" is elfogadható. Köszi szépen

0
Válasz2 éve

hormathe

Miért nem jó az, hogy elmondtam másnak?

0
Válasz1 éve

Tamas51

To tell=mondani, múlt időben pedig "I told" lenne.

1
Válasz1 éve

joygerri

esetleg lehet itt írni hogy with a to helyett?

-1
Válasz3 éve

ivibandi

Valaki masnak mondtam? - nem jo?

-3
Válasz3 éve