Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O askeri yemektir."

Çeviri:It is military food.

4 yıl önce

20 Yorum


karakoyunelif

it is a military food ?Neden olmadı?

3 yıl önce

AsLaNSavasmaN

It is military food. Olacakmış... a kullanılmayacakmış.

3 yıl önce

OmerHaciog1

Çünkü belirli bir şeyi göstermiyor . Bir tane veya bin tane belli değil ondan "a" kullanılmamış

10 ay önce

falconblue

It is military meal .??

4 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

Meal=Öğün Food=Yemek, yiyecek

4 yıl önce

hacimustafa27

The military food niye diyemeyiz

4 yıl önce

mauzeof

the military food demek askeri yemek demktir burda o askeri yemektir deniyor

3 yıl önce

MerveS1

It is the military food kabul edilmedi sebebini ogrenebilir miyim?

4 yıl önce

mauzeof

it is the military food yanlış olur çünkü the'yı sadece belirli bir şey olduğunda kullanırız burda belirli bir yemek yok mesela belirli olarak elma the apple kullanırız =belirli bir elma peki the food=olmaz çünkü hangi yemek olduğunu bilmiyoruz

3 yıl önce

.Melih.

The nerelerde kullanılıyor yardımcı olur musunuz arkadaslar the lerden çok hata yapıyorum

3 yıl önce

LemanD-va

A neden kullanamadık?

3 ay önce

snnkrkya

The dan dolayi the heryerde kullanilmaz

3 yıl önce

GeoMancHa

Burda belirli bir yemekten bahsettiği için the military Food dememiz gerekmez miydi?

3 yıl önce

mauzeof

belirli bir şey yok?

3 yıl önce

erdaldogru

Hocam the lar adamı dilden soğutuyo

2 yıl önce

Ruzi876801

This is military food yazdim ama kabul etmedi nedenini bilen?

2 yıl önce

mustafaabcsamet

this is a military food.

2 yıl önce

esitami

That is military food. Kabul etmedi?

1 yıl önce

nebihagule

It's yerine that yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

serinkan1

It is military a food neden yanlış.

1 yıl önce