1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O askeri yemektir."

"O askeri yemektir."

Çeviri:It is military food.

March 13, 2014

22 Yorum


karakoyunelif

it is a military food ?Neden olmadı?


AsLaNSavasmaN

It is military food. Olacakmış... a kullanılmayacakmış.


MMahmutKOLAY

"My mother is a secretary " cümlesinde de "a" kullanmak gerekiyormuş???


falconblue

It is military meal .??


EdaAkd

Meal=Öğün Food=Yemek, yiyecek


_Onder

evet de fod gnel amlamda yenenbilen yiyecekler için yemeği anlatmıyor mu? meal akşam veya öğlen yemeği öğününü ifae ettiği için doğrusu meal olması gerektiğini düşünüyorum


hacimustafa27

The military food niye diyemeyiz


mauzeof

the military food demek askeri yemek demktir burda o askeri yemektir deniyor


.Melih.

The nerelerde kullanılıyor yardımcı olur musunuz arkadaslar the lerden çok hata yapıyorum


MerveS1

It is the military food kabul edilmedi sebebini ogrenebilir miyim?


mauzeof

it is the military food yanlış olur çünkü the'yı sadece belirli bir şey olduğunda kullanırız burda belirli bir yemek yok mesela belirli olarak elma the apple kullanırız =belirli bir elma peki the food=olmaz çünkü hangi yemek olduğunu bilmiyoruz


erdaldogru

Hocam the lar adamı dilden soğutuyo


snnkrkya

The dan dolayi the heryerde kullanilmaz


arda918897

a yüzünden yanlış oldu:)


hasantkenmez

it is soldier food yazdım :D


esitami

That is military food. Kabul etmedi?


BerkHakan

That kullanılmazmı


nebihagule

It's yerine that yazdım kabul etmedi


LemanD-va

A neden kullanamadık?


Sinan2003

That is doğru mu?


Tura589487

It is a militarian food olması gerekmiyor mu?


DiverSuleyman

"That is military food" kaç ay önce benim cevabım kabul edilmeli deyip bildirmiştim ama halen değişmemiş. Yorumu gören görevliler lütfen dikkate alın

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.