"O askeri yemektir."

Çeviri:It is military food.

March 13, 2014

23 Yorum


karakoyunelif

it is a military food ?Neden olmadı?

December 5, 2014

AsLaNSavasmaN

It is military food. Olacakmış... a kullanılmayacakmış.

March 31, 2015

OmerHaciog1

Çünkü belirli bir şeyi göstermiyor . Bir tane veya bin tane belli değil ondan "a" kullanılmamış

November 24, 2017

falconblue

It is military meal .??

March 13, 2014

EdaAkd

Meal=Öğün Food=Yemek, yiyecek

August 9, 2014

hacimustafa27

The military food niye diyemeyiz

August 27, 2014

mauzeof

the military food demek askeri yemek demktir burda o askeri yemektir deniyor

June 7, 2015

MerveS1

It is the military food kabul edilmedi sebebini ogrenebilir miyim?

August 29, 2014

mauzeof

it is the military food yanlış olur çünkü the'yı sadece belirli bir şey olduğunda kullanırız burda belirli bir yemek yok mesela belirli olarak elma the apple kullanırız =belirli bir elma peki the food=olmaz çünkü hangi yemek olduğunu bilmiyoruz

June 7, 2015

.Melih.

The nerelerde kullanılıyor yardımcı olur musunuz arkadaslar the lerden çok hata yapıyorum

February 6, 2015

LemanD-va

A neden kullanamadık?

July 4, 2018

snnkrkya

The dan dolayi the heryerde kullanilmaz

November 30, 2014

GeoMancHa

Burda belirli bir yemekten bahsettiği için the military Food dememiz gerekmez miydi?

April 9, 2015

mauzeof

belirli bir şey yok?

June 7, 2015

erdaldogru

Hocam the lar adamı dilden soğutuyo

April 28, 2016

Ruzi876801

This is military food yazdim ama kabul etmedi nedenini bilen?

July 29, 2016

mustafaabcsamet

this is a military food.

August 15, 2016

esitami

That is military food. Kabul etmedi?

November 23, 2016

nebihagule

It's yerine that yazdım kabul etmedi

March 16, 2017

serinkan1

It is military a food neden yanlış.

August 25, 2017

Sinan2003

That is doğru mu?

February 10, 2019

mehmet135668

şaka mı yapıyorsunuz dalga mı geçiyorsunuz verilen cevap doğru görebiliyormusunuz

September 11, 2019

mehmet135668

gerçekten bunları kim hazırlıyor hazırlıyan ingilizce biliyor mu????

September 11, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.