"Onlar kadınlardır."

Çeviri:They are women.

4 yıl önce

16 Yorum


Neslihan_Elif

They women olmaz çünkü cümlede yüklem olmaz yüklem olması için are fiilini kullanıyoruz birde are kullanmamızın sebebi cümlenin çoğul olması eğer cümle onlar kadınlardır değil o kadın olsaydı cümle tekil olduğu için is fiilini kullanırdık niye woman değile gelince woman kadın demek women ise kadınlar demek yardımcı olduysam ne mutlu bana :D

3 yıl önce

YasinDemir14

Teşekkür ederim Neslihan hanım sorumu sormadan cevabını aldım.

3 yıl önce

y.melis

çok doğru

1 yıl önce

MubeccelEr1

Are ne anlam ediyor

1 yıl önce

al_is_co

they are woman ile they are woman farklıymış :) buradakiler diyor

3 yıl önce

irem272

women yerine woman yazdım hemen yanlış çıktı saçmaydı

2 yıl önce

incila

They women olmuyormu

3 yıl önce

26670000

They women olması gerkli ama they are women yazıyo

3 yıl önce

MuhammetAa

İngilizce de fiilsiz cümle olmaz.

3 yıl önce

berkekoc

Doğru

2 yıl önce

pamukaybuke

offffffffffffffffffffff THEY ARE WOMAN'S' yazmışım. :(

3 yıl önce

BeyzanurBa6

Aynennn

3 yıl önce

FatmaBuse0

woman yazmışımya yanlış sayılıyor

1 yıl önce

y.melis

women ne woman

1 yıl önce

Strangedsome

Onlar kadın

2 yıl önce

MubeccelEr1

Are yazmamışım diye yanlış diyor

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.