1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar kadınlardır."

"Onlar kadınlardır."

Çeviri:They are women.

March 13, 2014

19 Yorum


Neslihan_Elif

They women olmaz çünkü cümlede yüklem olmaz yüklem olması için are fiilini kullanıyoruz birde are kullanmamızın sebebi cümlenin çoğul olması eğer cümle onlar kadınlardır değil o kadın olsaydı cümle tekil olduğu için is fiilini kullanırdık niye woman değile gelince woman kadın demek women ise kadınlar demek yardımcı olduysam ne mutlu bana :D


YasinDemir14

Teşekkür ederim Neslihan hanım sorumu sormadan cevabını aldım.


GkenOuzhan

Tesekkurler simdi anladım


Nurcan53266

Çok haklısınız


al_is_co

they are woman ile they are woman farklıymış :) buradakiler diyor


Knl987631

doğru cevap verdim yalnış yazdı ama aynı şeyi yazdı kendisi de


Aye553918

Doğru cevabı verdim neden yanlış diyosun


Umut993239

Her sey cok güzel falan da ufak bir harf için canım gidiyor biraz saçma harften can gitmemesi lazim hadi kelimeyi yanlis yaparız anlarim ama harf yani


Kaan26203

They are women yazcağıma yanlışlıkla the are women yazdım canım gitti saçmalık :(


asu281939

Kim gümüş listede


asu281939

Ben listede yimde


roma5705

Böyle bir şey söyleyeyim,eğer woman olsa gerek "they", "are" Olmaz tekde olduğunda she is a woman olurdu,they are olanda cem olduğu için they are women oluyor,bi şey anlatasa bildiysem sevinirim


Nurcan53266

Bence çok güzel


Rahmetullah58

"They are woman" dedim olmadı doğru cevap "They are women" dedi.


Havin388917

Ya women yerine woman yazdığım için yanlış kabul etti


TanyaKeykh

Nevar cunku ben elime you vurdu yanliş dedi


LeagueofTU1

They're woman yazdım kabul etmedi :D they are woman yazmalıymışım koca şirketin yaptığı hataya bak :) düzeltilmesini arz ederim edendim. :D

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.