"Onlar kadınlardır."

Çeviri:They are women.

March 13, 2014

15 Yorum


Neslihan_Elif

They women olmaz çünkü cümlede yüklem olmaz yüklem olması için are fiilini kullanıyoruz birde are kullanmamızın sebebi cümlenin çoğul olması eğer cümle onlar kadınlardır değil o kadın olsaydı cümle tekil olduğu için is fiilini kullanırdık niye woman değile gelince woman kadın demek women ise kadınlar demek yardımcı olduysam ne mutlu bana :D

January 28, 2015

YasinDemir14

Teşekkür ederim Neslihan hanım sorumu sormadan cevabını aldım.


MubeccelEr1

Are ne anlam ediyor


incila

They women olmuyormu


al_is_co

they are woman ile they are woman farklıymış :) buradakiler diyor


26670000

They women olması gerkli ama they are women yazıyo


pamukaybuke

offffffffffffffffffffff THEY ARE WOMAN'S' yazmışım. :(


irem272

women yerine woman yazdım hemen yanlış çıktı saçmaydı


FatmaBuse0

woman yazmışımya yanlış sayılıyor


y.melis

women ne woman


MubeccelEr1

Are yazmamışım diye yanlış diyor


Mithat873242

Bu cümleye yanlış dedi


onur7466

Ananı siktim çocu kabul etsene it oğlu Womeni kabul etmiyor itin oğlu Women kadar baykuş siksin seni duo Not; eskiden harf hatasından dolayı kabul ediyordu


Berrak286379

Doğrusunu yazmışım yanlış gösteriyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.