"Onlar içerideler mi dışarıdalar mı?"

Çeviri:Are they in or are they out?

4 yıl önce

18 Yorum


yasdem

Yada kelimesi yok diye yazmadim hatali dedi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sorunu anlamadım. çeviride zaten "ya da" yok.

4 yıl önce

yasdem

"or" kelimesi var ondan dedim veya yada diye kullanımıyor mu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet o anlamda ama her zaman birebir çevrilemez. İngilizcede "are you A or are you B?" diye sorulan sorulara Türkçede "A mısın B misin?" diyoruz. "A mısın veya B misin?" biraz tuhaf oluyor. İngilizcede ise "or" u kullanmak zorundayız. "are you A are you B" gibi bir kullanım söz konusu değil. yani iki alternatifli bir soru olduğunda "or" kullanmalıyız.

4 yıl önce

eccue

Or kısmı doğru ama "in" kelimesi olması gerekmez miydi?

4 yıl önce

kerem286824

In icinde demek oluyor

3 yıl önce

yunusemre35

Ben iceri kismina inside dedim yanlis oldu lutfen yardim edin !!

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"Are they inside or are they outside?" doğru bir tercumanlık mı yanlış mi emin değilim.

"Onlar içerideler mi dışarıdalar mı?" ne zaman Türkçede kullaniyoruz bana örnekler yazabılırmısınız?

3 yıl önce

polatinkizi

Ya basit bi sou yani o kdr zor degil die dusuyorm bn

3 yıl önce

berre16

Bana soru ve cumle yapisini yazarmisiniz:)

3 yıl önce

kerem286824

It is pencil = o kalem Is it pencil ? = o kalemmi ? Anladiin :))

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"a" kelime nereye gidiyor zor Türkler için çünkü Türk gramar İngilizceden çok farklı.

O kalem = It is a pencil

O kalem mi? = Is it a pencil?

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Örnekler:

I'll come and help you get ready for the surprise party for the twins. Are they in or are they out at the moment?

(cricket) I couldn't watch the batting because I was on the plane. We just landed. Are they in or are they out?

I tried to put these tiny screws back in my glasses but I can't see very well. Are they in or are they out?

I thought Big Investments were going to put up 50% of the money for the takeover but I haven't heard from their CEO. Are they in or are they out?

3 yıl önce

makifsari

are they outside or inside? daha mantıklı değil mi

2 yıl önce

Kaan4581

Anlamadim

1 yıl önce

AydnToktam

Onlar içerideler mi onlar dışarıdalar mı

5 ay önce

berjantotr

are you in kid

5 ay önce

zana721

Abi çeviride inside içeride demek in ise içinde demek . Bu sorunuz yanlış değilmi ?!

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.