1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar içerideler mi dışarıda…

"Onlar içerideler mi dışarıdalar mı?"

Çeviri:Are they in or are they out?

March 13, 2014

23 Yorum

Konu önem sırasına göre

makifsari

are they outside or inside? daha mantıklı değil mi

July 2, 2016

yasdem

Yada kelimesi yok diye yazmadim hatali dedi

March 13, 2014

Selcen_Ozturk

sorunu anlamadım. çeviride zaten "ya da" yok.

March 13, 2014

yasdem

"or" kelimesi var ondan dedim veya yada diye kullanımıyor mu

March 14, 2014

Selcen_Ozturk

evet o anlamda ama her zaman birebir çevrilemez. İngilizcede "are you A or are you B?" diye sorulan sorulara Türkçede "A mısın B misin?" diyoruz. "A mısın veya B misin?" biraz tuhaf oluyor. İngilizcede ise "or" u kullanmak zorundayız. "are you A are you B" gibi bir kullanım söz konusu değil. yani iki alternatifli bir soru olduğunda "or" kullanmalıyız.

March 14, 2014

yunusemre35

Ben iceri kismina inside dedim yanlis oldu lutfen yardim edin !!

January 30, 2015

jzlcdh

"Are they inside or are they outside?" doğru bir tercumanlık mı yanlış mi emin değilim.

"Onlar içerideler mi dışarıdalar mı?" ne zaman Türkçede kullaniyoruz bana örnekler yazabılırmısınız?

September 28, 2015

polatinkizi

Ya basit bi sou yani o kdr zor degil die dusuyorm bn

March 22, 2015

berre16

Bana soru ve cumle yapisini yazarmisiniz:)

July 13, 2015

kerem286824

It is pencil = o kalem Is it pencil ? = o kalemmi ? Anladiin :))

July 14, 2015

jzlcdh

"a" kelime nereye gidiyor zor Türkler için çünkü Türk gramar İngilizceden çok farklı.

O kalem = It is a pencil

O kalem mi? = Is it a pencil?

September 28, 2015

jzlcdh

Örnekler:

I'll come and help you get ready for the surprise party for the twins. Are they in or are they out at the moment?

(cricket) I couldn't watch the batting because I was on the plane. We just landed. Are they in or are they out?

I tried to put these tiny screws back in my glasses but I can't see very well. Are they in or are they out?

I thought Big Investments were going to put up 50% of the money for the takeover but I haven't heard from their CEO. Are they in or are they out?

September 28, 2015

Kaan4581

Anlamadim

March 18, 2017

AydnToktam

Onlar içerideler mi onlar dışarıdalar mı

June 29, 2018

berjantotr

are you in kid

July 15, 2018

zana721

Abi çeviride inside içeride demek in ise içinde demek . Bu sorunuz yanlış değilmi ?!

October 27, 2018

mmhan256706

They are in or they are out olmuyor mu biraz önce or'un soru kalıbı da olabileceğini görmüştüm

January 16, 2019

Sdt385204

Are they inside or outside. Bunu kabul ediyor.

February 25, 2019

Zafer764678

Are they in or out? yazdım kabul etti.

June 3, 2019

DayDreamer57

Are they in or not denmez mi normalde

July 1, 2019

eccue

Or kısmı doğru ama "in" kelimesi olması gerekmez miydi?

August 27, 2014

kerem286824

In icinde demek oluyor

July 14, 2015

GkhanZDEMR1

are they inside or outside ? diyip gecin siz :))

April 11, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.