1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar içerideler mi dışarıda…

"Onlar içerideler mi dışarıdalar mı?"

Çeviri:Are they in or are they out?

March 13, 2014

39 Yorum


makifsari

are they outside or inside? daha mantıklı değil mi


yusufcihat3

Side yon belirler iceri ve disari yon olmadigi icin side kullanilamaz


Bucket_and_Spade

Kesinlikle yanılıyorsunuz. Benim cevabımı kabul etti. Yukarıdaki arkadaşınkini kabul etmeme sebebi "inside or outside" yerine "outside or inside" yazmış. İngilizce cümle sırasına göre yazılmazsa yanlış sayar.


Zafer764678

Are they in or out? yazdım kabul etti.


cengiz182479

Harika teşekkür ederim


yunusemre35

Ben iceri kismina inside dedim yanlis oldu lutfen yardim edin !!


jzlcdh

"Are they inside or are they outside?" doğru bir tercumanlık mı yanlış mi emin değilim.

"Onlar içerideler mi dışarıdalar mı?" ne zaman Türkçede kullaniyoruz bana örnekler yazabılırmısınız?


Batuhannn12

Burada amaç " içerdeler mi,dışardalar mı" nasıl soruluyor onu göstermek sen günlük hayatta sadece "içerdeler mi"yada " dışardalar mı" şeklinde kullanabilirsin


zana721

Abi çeviride inside içeride demek in ise içinde demek . Bu sorunuz yanlış değilmi ?!


yasdem

Yada kelimesi yok diye yazmadim hatali dedi


Selcen_Ozturk

sorunu anlamadım. çeviride zaten "ya da" yok.


yasdem

"or" kelimesi var ondan dedim veya yada diye kullanımıyor mu


Selcen_Ozturk

evet o anlamda ama her zaman birebir çevrilemez. İngilizcede "are you A or are you B?" diye sorulan sorulara Türkçede "A mısın B misin?" diyoruz. "A mısın veya B misin?" biraz tuhaf oluyor. İngilizcede ise "or" u kullanmak zorundayız. "are you A are you B" gibi bir kullanım söz konusu değil. yani iki alternatifli bir soru olduğunda "or" kullanmalıyız.


berre16

Bana soru ve cumle yapisini yazarmisiniz:)


AydnToktam

Onlar içerideler mi onlar dışarıdalar mı


mmhan256706

They are in or they are out olmuyor mu biraz önce or'un soru kalıbı da olabileceğini görmüştüm


_hyuuga_

Are they in or not denmez mi normalde


Yaar497328

'Are they in or out' yeterli bence


Hlya109074

are they inside or outside cevabını kabul etti


nazlcan331628

Ya cümleyi doğru yazdım kac defa kontrok ettim ama hala yanlış oluyor


aozbay06

Are they in or out. Yazdım kabul etti.


Bladeoxxx

Are they in or out yazdım kabul etti. Etmeseydi bu uygulama tamamem sılecektim


Handan537283

Inside outside olmaliydi ama


ibrahim39273

Or ... veya yada anlamindaysa niye turkçe de kulanilmamis ama ingilizcede isteniyor.


celalcitci

are they inside or outside


VsalHsnov3

ARE THEY IN OR OUT - yazdim kabul etdi


can902119

doğru yazıyorum kabul etmiyor


Olivi373540

Are they inside or outside dedim kabul etti


HuseyinAvn5

Onlar içerde mi yoksa dışarda mı diye sorulması gerekmez mi ?


Mehmet221153

1 harften mi hata a....


Zeynep406242

Bunu hep unutuyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.