"Onlar içerideler mi dışarıdalar mı?"

Çeviri:Are they in or are they out?

3/13/2014, 9:42:50 PM

20 Yorum


makifsari

are they outside or inside? daha mantıklı değil mi

7/2/2016, 10:51:34 AM

yasdem

Yada kelimesi yok diye yazmadim hatali dedi

3/13/2014, 9:42:50 PM

Selcen_Ozturk

sorunu anlamadım. çeviride zaten "ya da" yok.

3/13/2014, 9:58:36 PM

yasdem

"or" kelimesi var ondan dedim veya yada diye kullanımıyor mu

3/14/2014, 5:25:33 PM

Selcen_Ozturk

evet o anlamda ama her zaman birebir çevrilemez. İngilizcede "are you A or are you B?" diye sorulan sorulara Türkçede "A mısın B misin?" diyoruz. "A mısın veya B misin?" biraz tuhaf oluyor. İngilizcede ise "or" u kullanmak zorundayız. "are you A are you B" gibi bir kullanım söz konusu değil. yani iki alternatifli bir soru olduğunda "or" kullanmalıyız.

3/14/2014, 8:46:44 PM

eccue

Or kısmı doğru ama "in" kelimesi olması gerekmez miydi?

8/27/2014, 1:03:14 PM

kerem286824

In icinde demek oluyor

7/14/2015, 2:46:57 PM

yunusemre35

Ben iceri kismina inside dedim yanlis oldu lutfen yardim edin !!

1/30/2015, 11:18:32 AM

jzlcdh

"Are they inside or are they outside?" doğru bir tercumanlık mı yanlış mi emin değilim.

"Onlar içerideler mi dışarıdalar mı?" ne zaman Türkçede kullaniyoruz bana örnekler yazabılırmısınız?

9/28/2015, 6:36:07 PM

polatinkizi

Ya basit bi sou yani o kdr zor degil die dusuyorm bn

3/22/2015, 8:58:39 AM

berre16

Bana soru ve cumle yapisini yazarmisiniz:)

7/13/2015, 10:01:26 AM

kerem286824

It is pencil = o kalem Is it pencil ? = o kalemmi ? Anladiin :))

7/14/2015, 2:48:25 PM

jzlcdh

"a" kelime nereye gidiyor zor Türkler için çünkü Türk gramar İngilizceden çok farklı.

O kalem = It is a pencil

O kalem mi? = Is it a pencil?

9/28/2015, 6:31:41 PM

jzlcdh

Örnekler:

I'll come and help you get ready for the surprise party for the twins. Are they in or are they out at the moment?

(cricket) I couldn't watch the batting because I was on the plane. We just landed. Are they in or are they out?

I tried to put these tiny screws back in my glasses but I can't see very well. Are they in or are they out?

I thought Big Investments were going to put up 50% of the money for the takeover but I haven't heard from their CEO. Are they in or are they out?

9/28/2015, 6:22:55 PM

Kaan4581

Anlamadim

3/18/2017, 9:56:20 AM

AydnToktam

Onlar içerideler mi onlar dışarıdalar mı

6/29/2018, 6:42:07 AM

berjantotr

are you in kid

7/15/2018, 4:57:47 AM

zana721

Abi çeviride inside içeride demek in ise içinde demek . Bu sorunuz yanlış değilmi ?!

10/27/2018, 5:10:03 PM

mmhan256706

They are in or they are out olmuyor mu biraz önce or'un soru kalıbı da olabileceğini görmüştüm

1/16/2019, 5:21:32 PM

Sdt385204

Are they inside or outside. Bunu kabul ediyor.

2/25/2019, 3:08:31 PM
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.