"Das Mädchen trinkt ein Getränk."

Çeviri:Kız bir içecek içiyor.

April 7, 2017

12 Yorum
Tartışma kilitli.


123zeynep456

Ein kelimesi orada yazıyor. Ein 1 demek


nilayiklim

Neden kız içecek içiyor değilde kız bir içecek içiyor?


SerkanSrkK

İçki = içecek (her içki alkollü değildir) "kız bir içki içiyor."


SerkanSrkK

Tamam kabul ediyormuş


SibelBESOK

ama bunu bu şekilde bir almana söylediğinde söylediğin gibi anlamıyor


fuatlpalavar

Ben doğru cevabı verdim fakat kabul edilmedi


betl633777

Başında das yazıyor das bu demek ama başına bu yazınca kabul etmiyor


Merthan906017

hakılısn bende buna takıldım Das'ı gördüğüm yerde "bu" diyorum... sırf Bu yazdım diye kabul etmedi :(


Merthan906017

Das Mädchen trinkt ein Getränk... abi Das aynı zamanda Bu anlamına geliyor sırf Bu kız bir içeçek içiyor yazdım diye yanlış dedi ya... ben nerden bileyim ordaki Das'ı çevirmiyoruz...


oodyonline

"Bu kız" da doğru cevap olmalı


Elif_Dmr

Anladığım kadarıyla "das mädchen" deyince belirli bir kızdan bahsediyoruz. İngilizcedeki "the girl" gibi sanırım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.