1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I drank two glasses of wine."

"I drank two glasses of wine."

Çeviri:Ben iki kadeh şarap içtim.

March 13, 2014

16 Yorum


BarborosHa

Ictim deyince icmis olmuyonuz korkmayin :)


sukupakizi

Diger alkolleri yazin artik onlari ogrenelim sarap benim aklima kazindi


lestatahmet

arkadas milletin konustuguna bak ben glassesi gözlük diye biliyorum hâlâ


incikin_

Evet, millet tartışadursun, "glass" tekilse anlamı bardak (hatta bazen materyal olarak cam); çoğulsa bardaklar veya gözlük.


talhatasdemir

"of wine" gördüğüm için "şaraptan iki bardak içtim" yazdım. yazdığım cümlenin tercümesi nedir acaba?


Selcen_Ozturk

of the wine olsa olurdu


iamcnr

burada neden of var söyleyebilir misiniz?


Eluvian_

Çünkü bir ölçüt var. Ölçüt gösteren durumlarda "of" kullanılır.

  • Ne kadar ölçütte/miktarda şarap?
  • İki bardak ölçütünde/miktarında şarap. = Two glasses of wine

egeninefesi03

Telafuz ederken drink diye okuyor drank demiyor. iyi dinledigimi düşünüyorum. Bu yüzden yanlış yaptım.


selamDuo

drenk diye okuyor yani dogru. drank drenk diye okunur


Emro85767

Bu dualingo da şaraptan başka içki bilmiyor herhalde...


ingilizcem9

Sizi zorlamı bu sayfaysa yönlendirdiler. Şarap içmeyenlerin çoğu kul hakkını öyle rahat yiyorki. Lütfen sadece ama sadece dersle ilgili yorum yazın


Alev285288

İki bardak şarap içtim kabul değil kadeh bardak degil Duolingo için


celal720220

içe içe şarap bırakmadınız ama


caneryus

Neden "wine of two glasses" değil?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.