Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bana balık pişirdi."

Çeviri:He cooked me fish.

4 yıl önce

7 Yorum


talhatasdemir

"she cooked fish to me" olmaz mı?

4 yıl önce

savasxxx

Olur. Cevaplara eklenmiş

3 yıl önce

YavuzSelim717030

She or he ? What is the differences ??????

3 yıl önce

CemocanAyd

There is no difference.

3 yıl önce

volvi07

the fish demek yanlış mı olur acaba? Sonuçta belirli bir balık olabilir değil mi?

3 yıl önce

ermahkaraa

O halde,baligi pisirdi denebilir sanki.Yani,She cooked me the fish. Bu sekilde,balik olarak dogru kullanim gibi geldi bana.

1 yıl önce

BURAKKOPMA

neden me I kullanamıyoruz? biri açıklayabilir mi?

4 ay önce