1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You do not have the right to…

"You do not have the right to open this box."

Çeviri:Sizin bu kutuyu açmaya hakkınız yok.

March 13, 2014

11 Yorum


Green-eyed

"Hakkın yok" the right kalıp olarak mı bu anlamı veriyor?


HalilERGEN

Bu kutuyu açmaya/açma/açmak için hakkın yok. Hakkın yok kalıp değil. Veya the right kalıp değil. Right = Hak You do not have the right. Senin hakkın yok. Bilinen, belirgin olan şeylerde 'the' kullanılıyor.


evren_c

"Bu kutuyu açmaya hakkın yoktur" şeklinde de kabul edilmeli.


tanjantalfa

YOU HEM SEN HEM DE SİZ DEMEK DEĞİL Mİ


Simsorut

"you do not have the right" + "to open this box": bu kutuyu açmaya hakkın yok

"you do not have" + "the right to open this box": bu kutuyu açma hakkın yok


Elcan649765

aynı şeyi aynı yazıyla mı anlatıyorsun?


kadir313227

Bu kutuyu açma hakkın yok neden kabul edilmiyor


GalaSilva1

Bu kutuyu açma hakkın yok, yanlışmış. İng de you tekil ve çoğul olduğuna göre neden ?


gulgun584949

Senin bu kutuyu açmaya hakkın yok , kabul edilmedi.Yine sinir oldum.Sen mi siz mi yazacağıma nasıl karar vereceğim ?


Yksel507514

"Yok" and "Yoktur" are the same in turkish


Lale188

Sözlükte:have a right to:Hakkı olmak,hak kazanmak

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.