1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You do not have the right to…

"You do not have the right to open this box."

Çeviri:Sizin bu kutuyu açmaya hakkınız yok.

March 13, 2014

9 Yorum


Green-eyed

"Hakkın yok" the right kalıp olarak mı bu anlamı veriyor?


HalilERGEN

Bu kutuyu açmaya/açma/açmak için hakkın yok. Hakkın yok kalıp değil. Veya the right kalıp değil. Right = Hak You do not have the right. Senin hakkın yok. Bilinen, belirgin olan şeylerde 'the' kullanılıyor.


ebru361416

İlk kez gordum bu kalibi Tskler


evren_c

"Bu kutuyu açmaya hakkın yoktur" şeklinde de kabul edilmeli.


Lale188

Sözlükte:have a right to:Hakkı olmak,hak kazanmak


tanjantalfa

YOU HEM SEN HEM DE SİZ DEMEK DEĞİL Mİ


refikatakan

Hiç anlamadım bu cümleyi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.