Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You do not have the right to open this box."

Çeviri:Sizin bu kutuyu açmaya hakkınız yok.

0
4 yıl önce

7 Yorum


Green-eyed

"Hakkın yok" the right kalıp olarak mı bu anlamı veriyor?

4
Cevap ver4 yıl önce

HalilERGEN

Bu kutuyu açmaya/açma/açmak için hakkın yok. Hakkın yok kalıp değil. Veya the right kalıp değil. Right = Hak You do not have the right. Senin hakkın yok. Bilinen, belirgin olan şeylerde 'the' kullanılıyor.

6
Cevap ver4 yıl önce

Simsorut
SimsorutPlus

"you do not have the right" + "to open this box": bu kutuyu açmaya hakkın yok

"you do not have" + "the right to open this box": bu kutuyu açma hakkın yok

0
Cevap ver3 yıl önce

evren_c

"Bu kutuyu açmaya hakkın yoktur" şeklinde de kabul edilmeli.

0
Cevap ver2 yıl önce

tanjantalfa

YOU HEM SEN HEM DE SİZ DEMEK DEĞİL Mİ

0
Cevap ver1 yıl önce

kadir313227

Bu kutuyu açma hakkın yok neden kabul edilmiyor

0
Cevap ver1 yıl önce

GalaSilva1

Bu kutuyu açma hakkın yok, yanlışmış. İng de you tekil ve çoğul olduğuna göre neden ?

0
Cevap ver3 ay önce