Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O kadın."

Çeviri:She is a woman.

4 yıl önce

4 Yorum


SinanSa

Burda ki a takısı neden var acaba ? O bir kadın deseydi tamam ama gelen a takısı yanlış değil mi ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. İngilizcede "She is woman" yoktur. Böyle ifadelerde "a" mutlaka kullanılır. Mesela biz "ben öğrenciyim" deriz (Ben bir öğrenciyim denebilir ama pek kullanılmaz), ama bunun İngilizcesi "I am a student"tır, "I am student" değil.

4 yıl önce

louis.vang
louis.vang

o kadin = she is the woman o bir kadin : she is a woman

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

no, we rarely use "bir" in such sentences. It is unusual (but not wrong) to say "Ben bir kadınım", "Ben bir öğrenciyim" etc, instead we use "ben kadınım", "ben öğrenciyim" etc

4 yıl önce