"O kadın."

Çeviri:She is a woman.

March 14, 2014

4 Yorum


SinanSa

Burda ki a takısı neden var acaba ? O bir kadın deseydi tamam ama gelen a takısı yanlış değil mi ?

March 14, 2014

Selcen_Ozturk

hayır. İngilizcede "She is woman" yoktur. Böyle ifadelerde "a" mutlaka kullanılır. Mesela biz "ben öğrenciyim" deriz (Ben bir öğrenciyim denebilir ama pek kullanılmaz), ama bunun İngilizcesi "I am a student"tır, "I am student" değil.

March 22, 2014

louis.vang

o kadin = she is the woman o bir kadin : she is a woman

March 22, 2014

Selcen_Ozturk

no, we rarely use "bir" in such sentences. It is unusual (but not wrong) to say "Ben bir kadınım", "Ben bir öğrenciyim" etc, instead we use "ben kadınım", "ben öğrenciyim" etc

March 22, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.