1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Εγώ δεν έχω τίποτα να χάσω."

"Εγώ δεν έχω τίποτα να χάσω."

Μετάφραση:I have nothing to lose.

April 8, 2017

5 σχόλια


wmve2

I do not have nothing to lose


mizinamo

Αυτό σημαίνει το αντίθετο: "Δεν είναι έτσι πως δεν έχω τίποτα να χάσω.", επειδή χρησιμοποιήσατε σύο αρνητικές λέξεις (not, nothing).


Mairh.Lu

You can say "I have nothing to lose" or "I do not have anything to lose". Στην καταφατική πρόταση μπαίνει το nothing και στην αρνητική το anything.


Konstantin716578

Όταν χρησιμοποιείς στα αγγλικά δυο αρνήσεις είναι σαν να αρνήσε την άρνηση. Έτσι δημιουργείτε μια λανθασμένη πρόταση. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.