"Εγώ δεν έχω τίποτα να χάσω."

Μετάφραση:I have nothing to lose.

April 8, 2017

5 σχόλια


wmve2

I do not have nothing to lose

April 8, 2017

mizinamo

Αυτό σημαίνει το αντίθετο: "Δεν είναι έτσι πως δεν έχω τίποτα να χάσω.", επειδή χρησιμοποιήσατε σύο αρνητικές λέξεις (not, nothing).

April 14, 2017

Manos744136

Σωστά

April 13, 2017

Mairh.Lu

You can say "I have nothing to lose" or "I do not have anything to lose". Στην καταφατική πρόταση μπαίνει το nothing και στην αρνητική το anything.

May 1, 2017

Konstantin716578

Όταν χρησιμοποιείς στα αγγλικά δυο αρνήσεις είναι σαν να αρνήσε την άρνηση. Έτσι δημιουργείτε μια λανθασμένη πρόταση. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

March 25, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.