Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Εγώ δεν έχω τίποτα να χάσω."

Μετάφραση:I have nothing to lose.

πριν από 1 χρόνο

5 σχόλια


wmve2

I do not have nothing to lose

πριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

Αυτό σημαίνει το αντίθετο: "Δεν είναι έτσι πως δεν έχω τίποτα να χάσω.", επειδή χρησιμοποιήσατε σύο αρνητικές λέξεις (not, nothing).

πριν από 1 χρόνο

Manos744136

Σωστά

πριν από 1 χρόνο

Mairh.Lu

You can say "I have nothing to lose" or "I do not have anything to lose". Στην καταφατική πρόταση μπαίνει το nothing και στην αρνητική το anything.

πριν από 1 χρόνο

Konstantin716578

Όταν χρησιμοποιείς στα αγγλικά δυο αρνήσεις είναι σαν να αρνήσε την άρνηση. Έτσι δημιουργείτε μια λανθασμένη πρόταση. Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

πριν από 4 μήνες