"Hefindsher."

Překlad:Nachází ji.

před 1 rokem

5 komentářů


Ludmila830127

Proč nemůže být "On ji nachází?"

před 1 rokem

MelinkaOpa

Proc neni spravne: "on hleda ji?" Nebo: "on ji hleda?"

před 1 rokem

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Protože hledat je "search".

před 1 rokem

JiNeern

Nebo "look for".

před 10 měsíci

jirkau

Asi by bylo užitečné - pokud je to možné - vysvětlovat logiku a uvažování Anglického mluvčího, protože to není první případ, kdy mě napadá, že musí prostě myslet jinak než my. Zatímco my Hledáme až Nalezneme, zdá se, ža Angličan Nalézá až Nalezne...

před 9 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.