Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"He finds her."

Překlad:Nachází ji.

0
před 1 rokem

5 komentářů


Ludmila830127

Proč nemůže být "On ji nachází?"

1
Odpovědětpřed 1 rokem

MelinkaOpa

Proc neni spravne: "on hleda ji?" Nebo: "on ji hleda?"

0
Odpovědětpřed 1 rokem

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Protože hledat je "search".

2
Odpovědětpřed 1 rokem

JiNeern

Nebo "look for".

0
Odpovědětpřed 5 měsíci

jirkau

Asi by bylo užitečné - pokud je to možné - vysvětlovat logiku a uvažování Anglického mluvčího, protože to není první případ, kdy mě napadá, že musí prostě myslet jinak než my. Zatímco my Hledáme až Nalezneme, zdá se, ža Angličan Nalézá až Nalezne...

0
Odpovědětpřed 4 měsíci