"My uncle's visits are always special."

Μετάφραση:Οι επισκέψεις του θείου μου είναι πάντα ιδιαίτερες.

πριν από 1 χρόνο

8 σχόλια


levandalouiza

Στα Ελληνικά η σύνταξη αυτή είναι η ίδια με αυτή που προτείνεται εσείς ως σωστή.

πριν από 1 χρόνο

EglantinaP2

Τι μπορώ να κάνω

πριν από 1 ημέρα

popielissaiou0

My uncle's ,θα μπορούσατε να μου πείτε σας παρακαλώ πότε μπαίνει το s με απόστροφο δίπλα σε μια λέξη. Ευχαριστώ.

πριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

Για να δείχνουν ότι κάτι ανήκει σε κάποιον -- όπου χρησιμοποιούμε τη γενική πτώση στα ελληνικά.

"my uncle's" = του θείου μου, ενώ "my uncle" = ο θείος μου

"the child's book" = το βιβλίο του παιδιού, κτλ.

Μπορεί το 's επίσης να είναι σύντμηση του "is" ή του "has": That's right = That is right = Αυτό είναι σωστό, ή He's gone to the shop = He has gone to the shop = Έχει πάει στο μαγαζί.

πριν από 1 χρόνο

popielissaiou0

Ευχαριστώ πολύ.

πριν από 1 χρόνο

elenimouratidou

του θειου μου οι επισκεψεις ειναι παντα ιδιαιτερες. γιατι το βγαζει λαθος?δεν ειναι το ιδιο?

πριν από 1 χρόνο

Lenio1959

Οι επισκέψεις του θείου μου πάντοτε είναι ιδιαίτερες (γιατί δεν είναι σωστό )

πριν από 3 μήνες

Lenio1959

Οι επισκέψεις του θείου μου πάντοτε είναι ιδιαίτερες. (Γιατί είναι λάθος; )

πριν από 3 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.