"Můžeš se podívat."

Překlad:You may take a look.

před 1 rokem

7 komentářů


Zdenk345165

a co takhle "You can see" ?

před 1 rokem

tatka_
tatka_

To už je rozdil mezi "vidět" a "dívat se".

před 2 týdny

DankaEagle

Napsala jsem "you can take a look" a neprijalo mi to, ze je to spatne, i kdyz v nabidce napovedy tyto slova jsou. NAopak v napovede chybi "may" :(

před 9 měsíci

Clouseau4

Can you have a look? Být nemůže?

před 1 měsícem

tatka_
tatka_

Nemůže, to už je otázka. Přehodte "can" a "you" a je to.

před 2 týdny

ViktorUksa

Přeložil jsem: 'You can to look'. Bylo to špatně, ale zajímalo by mě, jestli to něco znamená, když se to takhle přeloží doslova?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Po nekterych slovesech se vynechava 'to' pred infinitivem. CAN, LET, MAY napriklad. Takze by mohlo byt : You can look. Ale to 'to' uz je tam navic.

před 1 rokem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.