1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have presented all the doc…

"I have presented all the documents."

Fordítás:Bemutattam az összes dokumentumot.

March 14, 2014

12 hozzászólás


rodezita

Az "okmanyt" nem fogadta el ! DOCUMENT= dokumentum,okmany,okirat


M21-

Bemutattam az egész dokumentumot. Szerintem ez is jó. Az "all" -nál ezt is felhozza lehetséges válaszként.


Gy.B.

az "all" csak akkor jelenti azt, hogy "az egész", ha az, amire vonatkozik EGYES számban áll. Mint ahogyan a lehetséges válaszoknál is jelöli!

(többes számmal) az összes (egyes számmal) egész


karak74

If you ware not deleted, you would get a lingot from me now.


szepmarcsi71

Bemutattam a dokumentumokat miért nem jó?


Gy.B.

mert ott van az a franya "ALL".


l.jozsef

A bemutattam helyett a prezentáltam kifejezést miért nem fogadja el?


djk11

én is így jártam :(


DoraParkanyi

"mindegyik dokumentumot bemutattam" nem fogadja el, pedig szerintem jó


bardospince

előadtam vagy bemutattam ugyanazt jelenti.


IstvnTth844882

A "dokumentációt" el kellene fogadnia, szerintem... Egész pontosan: "Minden dokumentációt bemutattam". Ez nem jó?


Tams257109

A dokument NEM magyar szó, még ha honosodott is!! Okirat, ügyirat, okmány stb. fordítást is el kellene fogadni!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.