"I have presented all the documents."

Fordítás:Bemutattam az összes dokumentumot.

4 éve

12 hozzászólás


rodezita

Az "okmanyt" nem fogadta el ! DOCUMENT= dokumentum,okmany,okirat

4 éve

M21-

Bemutattam az egész dokumentumot. Szerintem ez is jó. Az "all" -nál ezt is felhozza lehetséges válaszként.

4 éve

Gy.B.

az "all" csak akkor jelenti azt, hogy "az egész", ha az, amire vonatkozik EGYES számban áll. Mint ahogyan a lehetséges válaszoknál is jelöli!

(többes számmal) az összes (egyes számmal) egész

3 éve

karak74

If you ware not deleted, you would get a lingot from me now.

1 éve

szepmarcsi71

Bemutattam a dokumentumokat miért nem jó?

3 éve

Gy.B.

mert ott van az a franya "ALL".

3 éve

l.jozsef

A bemutattam helyett a prezentáltam kifejezést miért nem fogadja el?

2 éve

djk11
djk11

én is így jártam :(

2 éve

DoraParkanyi

"mindegyik dokumentumot bemutattam" nem fogadja el, pedig szerintem jó

1 éve

bardospince

előadtam vagy bemutattam ugyanazt jelenti.

8 hónapja

hegieva

ezt a megoldást sem kedvelte (jelentettem): "mindegyik dokumentumot megmutattam"

4 éve

szulovszkym

Ez nem jó válasz mert nem megmutattam mint 'showed' hanem bemutattam mint 'presented' (innen ered a prezentáció, prezentálni valamit.)

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.