"Keşke o bizim takımımızda olsaydı."

Çeviri:I wish he were on our team.

4 yıl önce

6 Yorum


alpertaban

Neden was kullanmak yerine were kullandık

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"I wish" gibi bazi kaliplardan sonra tum sahislar icin "were" kullaniliyor.

4 yıl önce

mgvn
mgvn

bu bilgiyi ilk defa öğrendim bu da sanırım kalıp gibi bir durum.

4 yıl önce

Student3.0

Baska ne kaliplar var bu sekilde ya da aratabilecegim bir konu basligi var mi bu durumun?

4 yıl önce

menekshe

Unreal past... Normalde sadece 2 conditional sentences ( if i were you) ve wish + past....cunku gerçek past degil...subjunctive oluyor

4 yıl önce

ertan.en

was , were ? Ne iş ?;)

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.