1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Keşke o bizim takımımızda ol…

"Keşke o bizim takımımızda olsaydı."

Çeviri:I wish he were on our team.

March 14, 2014

15 Yorum


alpertaban

Neden was kullanmak yerine were kullandık


Selcen_Ozturk

"I wish" gibi bazi kaliplardan sonra tum sahislar icin "were" kullaniliyor.


mgvn

bu bilgiyi ilk defa öğrendim bu da sanırım kalıp gibi bir durum.


Student3.0

Baska ne kaliplar var bu sekilde ya da aratabilecegim bir konu basligi var mi bu durumun?


akincimd

İlginç bir kalıp.


AkmCanSude

Örnekler: "I wish I were taller." "I wish I were a writer." "I wish he were here."


menekshe

Unreal past... Normalde sadece 2 conditional sentences ( if i were you) ve wish + past....cunku gerçek past degil...subjunctive oluyor


ertan.en

was , were ? Ne iş ?;)


Woodeland

Neden on" kullanıldı?


EraySyliye

Our on team ile on our team arasındaki fark nedir


Hasan720170

Arkadaşlar were yerine was olaması gerekmiyor muydu ?Eksik veya hatalı bildiğim bir şey mi var?


kiaceed725506

Neden was değilde were kullandık sebebi ne


zuleyhaElc

İlk duolingo başladığımda bu cümleyi görseydim bana çok saçma gelecekti. Fakat şuan bişeyler yerine oturdu ve anlıyorum ilerleme kattetiğimi düşünüyorum teşekürler Dou


A--U

ya bi gidin yaaa !!! 3.tekil şahsa 'were' koymuşlar. sebep? abuk subuk bir kalıp. ulan böyle bir şeyi IELTS'de bile sormuyorlar.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.