"We support women."

Traducere:Noi sprijinim femeile.

March 14, 2014

8 comentarii


zuzuke94

"Women" se pronunta "uimin". Felul in care tipa asta a pronuntat te face sa scrii "woman"

February 4, 2015

AnaValenti610813

Asa e

September 16, 2015

Antonia215671

Cum adica

January 30, 2017

Omicrus

Noi susținem femeile, suna mai plăcut)) multe ori nu prea se aude bine și cam greșești la plural-singular... Dar credeți-mă Cind veți vorbi cu cineva live o sa fie și mai greu de deslușit vocalele....

October 9, 2018

Costin514464

Cred ca traducerea corecta este: noi sprijinim femei" pentru a traduce "noi sprijinim femeile" women trebuia articulat "we support the women"

February 13, 2019

eugenia654162

Ok

September 20, 2018

EvelinaChi7

We-noi support-sprijinim women-femeile la plural

May 26, 2019

cami317091

Women este la sigular nu la plural

September 7, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.