"Wesupportwomen."

Traducere:Noi sprijinim femeile.

acum 4 ani

30 de comentarii


zuzuke94

"Women" se pronunta "uimin". Felul in care tipa asta a pronuntat te face sa scrii "woman"

acum 3 ani

AnaValenti610813

Asa e

acum 3 ani

Antonia215671

Cum adica

acum 1 an

Thefortnit12

Cu un băț, cu ce???:()

cu 1 lună în urmă

eugenia654162

Ok

cu 4 luni în urmă

Omicrus

Noi susținem femeile, suna mai plăcut)) multe ori nu prea se aude bine și cam greșești la plural-singular... Dar credeți-mă Cind veți vorbi cu cineva live o sa fie și mai greu de deslușit vocalele....

cu 3 luni în urmă

theviber

woman , nu womans ! e total gresit raspunsul vostru , noi sprijinim o femeie ! nu noi sprijinim femeile , deoarece woman este la singular

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Propoziția care ți se dădea conținea pluralul ”women”, deci nu este nimic greșit la traducerea afișată.
Nu există cuvântul ”womans”.

acum 4 ani

dymy3e
dymy3e

Pluralul e women. Nu womans

acum 3 ani

ErikaNegoi

Ce e îneregulă

acum 2 ani

sarahtop2

"Fata cu ochii caprui" aceasta aplicatie este ca sa inveti engleza nu ca sa te prostesti tu postand comentari fara nici un sens. And please......pune-ti o poza si un nume ca lumea

acum 1 an

LinaRusu1

De ce aici nu este pus "We"?

acum 1 an

Bulatsergiu

We support the women = noi încurajăm femeile The women = femeile Women = femei

acum 1 an

radusara3

nu iti dai seama din prima!!!

acum 1 an

AndradaAlexia

nu e corect

acum 4 ani

dymy3e
dymy3e

La mine se aude we support lemon. Adica ui suport lemăn

acum 3 ani

AnaValenti610813

Eu nustiu niciodata daca spune womam sau women...pun. la nimereala!

acum 3 ani

EnglishFrance

Ei,imi iese mereu doar de a doua oara.Pe telefonul vechi imi iese bine.

acum 2 ani

RianaP

We =Noi .Deci nu este corect.

acum 2 ani

Stefan983308

Bună proasto

acum 2 ani

IoanF

Consider ca o alta varianta corecta este "noi incurajam femeile"

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru "support", printre primele cele mai utilizate traduceri nu se afla "a incuraja". Iar in sens invers, pentru verbul "a incuraja", prima traducere ar fi "to encourage", si abia apoi "to support".

acum 4 ani

AndradaAlexia

E adevarat!

acum 4 ani

FlorinIfto

Eu am pus sporge

acum 4 ani

dymy3e
dymy3e

????????????????????????????????????????????????????????????

acum 3 ani

Ana-Maria847891

Deci women este la numarul singular, iar ce ati scris voi este coplet gresit cu ajutorul voatru ne gresim si noi

acum 2 ani

Lia648417

Women = femei , woman= femeie

acum 1 an

Jasminne40051
Jasminne40051

E total invers. Uită -te în dictionar!

cu 11 luni în urmă

luciagreenf

Flw

acum 2 ani

AndradaAlexia

Buna

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.