"We support women."

Traducere:Noi sprijinim femeile.

acum 4 ani

5 comentarii


zuzuke94

"Women" se pronunta "uimin". Felul in care tipa asta a pronuntat te face sa scrii "woman"

acum 3 ani

AnaValenti610813

Asa e

acum 3 ani

Antonia215671

Cum adica

acum 1 an

eugenia654162

Ok

cu 1 lună în urmă

Omicrus

Noi susținem femeile, suna mai plăcut)) multe ori nu prea se aude bine și cam greșești la plural-singular... Dar credeți-mă Cind veți vorbi cu cineva live o sa fie și mai greu de deslușit vocalele....

cu 1 lună în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.