"She wishes to have a career."

Fordítás:Azt kívánja, hogy karrierje legyen.

4 éve

18 hozzászólás


horcsika

Magyarul azt jelenti: karrierre vágyik. Vagy szerinted a magyarban csak ilyen nyakatekerten fogalmaznak?

4 éve

BLacee
BLacee

Pontosan ezt írtam én is! Szerintem is teljesen ugyanazt jelenti. Be is jelentettem

4 éve

timi839

Én csak azt irtam,hogy:karriert szeretne.elfogadta.

4 éve

Werton123

Pedig ez még egyszerűbb is, mint az hogy karriert kíván... én azt írtam mondjuk, el is fogadta...

4 éve

berger.csaba

egy karriert kíván - elfogadta

4 éve

Geza16

Wish for = kíván vmit - ez volt az előző feladatban. Akkor most kell for vagy nem?

3 éve

Geza16

She wishes for a carreer.

3 éve

harytomi
harytomi

Egy életpályát kíván nem fogadta el valószínü hogy ragaszkodik az idegen szavakhoz , karrier

3 éve

Makuka0

karriert kíván -t elfogadta

3 éve

Lna268373

Karrierre vágyik, ezt elfogadta.

1 éve

Joli46

kíván magának egy karriert ..értelme magyarul ugyanaz, de nem fogadja el.....

4 éve

MelindaSze8

Nekem meg nem fogadta el,hogy karriert kíván. Igaz,ez így olyan magyartalan,hogy én sem fogadnám el. De a többi változat is az.

2 éve

peter.fold

szep karriert kivan maganak. igy mondjuk inkabb mint, h egy karriert kivan...

2 éve

Tamas51

Csak itt a "szép" szó hiányzik a mondatból.

2 éve

malackutya

Szep?? Szo sincs rola, h ez akar magyarul is kapcsolodna hozza! Angolul sem.

1 éve

Dani410726

Mi az hogy "karriert befutni"? Ugyan is az nem volt jó hogy karriert akar...

1 éve

KTibor7007

saját karriert szeretne???

11 hónapja

LaszloPora

Erosen elgondolkodom a folytatason...

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.