A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The community has an architect."

Fordítás:A közösségnek van egy építésze.

0
4 éve

4 hozzászólás


Leving

a communityt még véletlenül se lehet érteni

0
Válasz4 éve

baksahgabi

Az architect nem inkább szerkezetet jelent ilyen szövegkörnyezetben?

0
Válasz4 éve

szullone123...

a szerkezet az a structure

0
Válasz4 éve

baksahgabi

igen, tudom, hogy a structure az szerkezetet jelent, csak az architect szót rosszul fordítottam, architectúrára gondoltam, ami "magyarosan" felépítményt, szerkezetet is jelent. Az architect azonban valóban építész.

0
Válasz4 éve