"He listened to his parents."

Translation:El a ascultat de părinții lui.

April 10, 2017

9 Comments
This discussion is locked.


ilenuca_mare

nu inteleg sensul propozitiei "el a ascultat LA părinții săi", nu mi se pare corect gramatical..


MandaloreOrdo

Formularea corectă este "A ascultat DE părinții săi".


crbratu

Sau "i-a ascultat pe părinții săi "


ilenuca_mare

Poate a ascultat la uşă ce vorbeau parintii :))


StoicaStoica

can you say "l-a ascultat de parintii lui" instead of "El a". I am still confused when you use the (l-) and when you dont


Blackburn166

Why is "El le-a ascultat pe părinții tăi" wrong?


FloricaEnciu

"El a ascultat de părinții săi" ,aceasta este forma corectă.


iiai

Am corectat chiar acum. Mulțumesc.


Estel785882

The hover tip on "to his parents" has "de parinții lui" with an "a" rather than a "ă".

Learn Romanian in just 5 minutes a day. For free.