1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We read a menu."

"We read a menu."

Fordítás:Elolvasunk egy étlapot.

March 14, 2014

61 hozzászólás


EnglishGyuri
    1. 12-én azt mondja, idézem : I I read a menu. Áj Áj ez rendszer hiba!

Iko67

Azóta sem javították, sajnos! Ráadásul ez a 2 új hang nem a legjobb választás volt, eléggé irritálóak, legalábbis számomra és a lassított változatnál is ugyanolyan érthetetlen a kiejtésük. :(


PopaDomoko

A hangfelvétel borzalmas.Normal sebességnél is és lassítva is.Azt mondja, hogy I I am read a menu,a feladat pedig we read a menu.Igy nem lehet nyelvet tanítani.


Matyi0123.

Basszus azt irtam h olvassuk az etlapot erre meg az a helyes h "olvasunk egy etlapot" vicc


Diopapa

A kettő nem ugyan az


MullerMilan

Az a menu az egy menü a the menu az pedig a menü! Nem ugyanaz a kettő, ez hiba nem vicc!


kfccsavo999

Én egyszerűen nem értem. Ugyanaz a kettő jelentése.


Olivr746298

Én is ezt írtam vicc


GerleiIstv

A "We read" helyett "I I read" zagyvaságot mondanak a leckében! (Csak nem így nehezítenek a sokat gyakorlóknak?!)


Szandra812289

Èrthetetlen amit mond


Iko67

Csakhogy nem ezt mondja a hang, hanem azt, hogy I I read a menu.... Javítsátok, légyszi! Köszönjük! Visszatehetnétek a régi hangokat, mert ez a 2 új hang nem volt jó választás! :P :(


evezo

En ugy hallom hogy" I read a menu." Nem "we read a menu".


AniCsanyi

Azt mondja I I am read a menu..... És erre kiadja azt helyes válasznak, hogy we read... Hát baszki... Röhej ez a szar


david644898

Ha ilyen szar akkor miért nem az isiben tanultad meg?


Istvn207868

Azt mondja : I read a menu,/ a forditásban meg az van ,hogy mi olvasunk egy étlapot


GerleiIstv

Ez megint a hibás "I I read" feladat a leckében hangzottak szerint!!


IlonaSzakl

Szerintm is I read-t mond


Vera122110

Még mindig azt mondja


Adrienn229433

I I read a menu, ez hallható a felvételen. Kérjük kijavítani!


ViktorBalo5

Na, mi a különbség: "Elolvasunk egy étlapot. " vagy "Egy étlapot olvasunk." >:(


Ili695906

Van néhány hiba, de megértő vagyok. Ilyen könnyen soha nem tanultam nyelvet. Köszönet a fejlesztőkne.


daimon75

Ez egy szar! Hetek óta! Ráadásul hibás válaszként könyveli el, ha azt írom be a hallás utáni feladatnál, h I read a menu. Ő ugyanis azt gondolta, h WE read a menu. Javítsa már valaki!!!!


GerleiIstv

Amíg nincs javítás, addig: I+I = We! Tisztelt moderátorok, kinek lenne a feladata szólni a program készítőinek? (És kijavíttatni.) (2020. 09. 08.)


EszterArat1

A "WE READ A MENU." helyett a következőt olvasta: "I RIDE ("read" helyett "hajtani [biciklit / motort / lovagol]", tehát " I RIDE A MENU". Ráadásul a lassított olvasásnál kétszer szerepelt a személyes névmás egyes szám első személyben.

KÉREM, NEM NAGYÍTANI KÍVÁNOM, CSAK JELEZNI. ÁLTALÁBAN JÓ A RENDSZER. VOLT ÉRTELME EZT MEGALKOTNI.


BodnrVik

Borzasztó a kiejtés és nem is azt mondja ami a jó


riAttila2

Engem is átvágott az i,i....


K.Lali

Sajnos nem ezt mondja! :)


Kiss_Ildiko

I I az nem We igy aztán nehéz jól leírni. Régóta igy van . Ki kéne javítani. Köszönöm ha megteszik. Hello


keknefelej

Még mindig nem javították ki, és borzalmas lassítva is!


ReNaImre

Egyáltalán nem világos. Hibás a kifejezés, de látom, hogy még figyelembe se vesznek a megjegyzésekkel. Remek munka, csak így tovább! PS Duolingo - tól tanultam!


keknefelej

Még mindig I I read a menu-t mond, a We read a menu helyett....


Rabby796297

We-t - Áj áj nak kiejteni borzalmas és megtévesztő! Javítsák ki!


David966028

szeptwmber 19:i i read menu, ezt mondja. hibas a mondat


Kata237452

Téve a hanganyag!


Szani2020

tisztelt Duolingo Csapata! Kérjük szíveskedjenek kijavítani ennél a mondatnál az első szót, mert a 'We' helyett, valóban 'II'-t lehet hallani. Köszönöm elő is!


KoroSaboGi

Tanitani akarnak vagy felrevezetni ?


KoroSaboGi

Mert ha az automata hang nem mondja ki erthetoen a feladatot akkor en mit csinaljak ,talalgassak ?


Attila479746

Kérlek doulingo kijavítanád.


KelemenMargit2

Nem érthető amit mond


Zsuzsa127689

Azt mondja:I I read a menu


Tacsika

Most a hang azt monja, hogy "rájd" de sehogy sem read..!


IzabellaSz2

Az étlapot olvassuk. Nem fogadta el!!!


GerleiIstv1

Heuréka! (?) A leckében már kijavították a kiejtést. A megbeszélésben azonban "I" "I" van a "We" helyett. (Fél győzelem.) 2021. 12. 21.


szalaiandras

olvassuk az étlapot miért nem jó???:?


aseasyaspie2017

mert az angol "a" az hatarozatlan nevelo. Ami a magyarban "egy". A magyar "a" a hatarozott nevelo, ami az angolban "the".


ManoMan5

Mi olvasunk egy étlapod. Fura de jő


Zolika762365

Elolvasunk. Ezt háromszor átírta hogy elolvassuk


MarcellKve

Èn azt írtan, hogy "a menüt olvassuk" :/


sikobela

Szerintem egy étteremben mindig AZ étlapot olvassuk, nem pedig EGY étlapot. Lehet angoléknál így van, de magyarul nem hangzik olyan jól.


Iko67

Itt az a lényeg, hogy gyakorold a határozott és határozatlan névelőket, nem feltétlenül a gyakorlati előfordulás számít. :) A probléma inkább az, hogy amióta ez a 2 új hang van, nem lehet érteni, hogy mit mondanak, sőt nem is azt mondják, ami oda van írva... :P


b.attila3

De ki mondta, hogy étterembe olvassák?


sikobela

Ugyan hol szokták olvasni az étlapot? A vécén ülve?


IstvnIvnka

Az étlapot csak az étteremben, de a számítógépen nem igazán étlapnak értjük a "menu"-t

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.