Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The book is also available in Portuguese."

Çeviri:Kitabın Portekizcesi de var.

4 yıl önce

18 Yorum


hansolfreckles

'Kitabin portekizcesi de mevcuttur' da kabul edilmeliydi.

3 yıl önce

Mia334794

Bence de, avaliable nin altina mevcut yazıp kabullenmemek ne ?

2 ay önce

sercanunlu

Hahahha keza diyor ya.

4 yıl önce

ziver_60

available aynı zamanda mevcut anlamına geliyor

4 yıl önce

CAytun
CAytun

Kitap ayrıca Portekizce'de mevcuttur. Çok mu zorlama bir çeviri oldu acaba.

4 yıl önce

emrekosar

Keza nedir yok yere yanlış saydı doğru cümleyi

3 yıl önce

receptoklu

available -- kullanılabilir - uygundur -- anlamına geliyor

4 yıl önce

berkay3636

'Kitap Portekizce olarak mevcuttur.' olmaz mı?

3 yıl önce

Bulendi

Sistem "Kitabın Portekizcesi de mevcut" cümlesini kabul etmiyor. Düzeltilmeli.

3 yıl önce

CumaAkta

Portekizceside deki de ayrı değil diye yanlış dediya

3 yıl önce

buketdelibas

Kitap ispanyolca olarak da erişilebilir kabul gormeli

3 yıl önce

burakark

Bu ceviriye keza :)

3 yıl önce

Izmirsunflower

I am doing the reverse tree and this microphone thingy keeps asking me to repeat almost every sentence!!! It is very frustrating! :) Sometimes it just refuses to accept my recording!! Even when I mimic the robot!! :) BTW Happy New Year everyone! :)

2 yıl önce

kadir162319

kitap portekizcenin içinde ayrıca mevcuttur. / Kitap ayrıca mevcuttur portekizcenin içinde. / Daha yakın ingilizce cümle kesin vardır. The book also has Portuguese

2 yıl önce

AhmetGulsen

kitabın portekizcesi de mevcut nasıl kabul edilmiyor ?

1 yıl önce

Densindente

Sadece portuguese de harf hatasi yaptim direk yanlis dedi:(

9 ay önce

Baranrks
Baranrks

Ya keza ya da "de-da" kullanılır...Çok yanlış şeyler var yahu

7 ay önce

tr_ozge468

Kitabın Portekizcesi de mevcut neden kabul edikmiyor?

3 ay önce