1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The book is also available i…

"The book is also available in Portuguese."

Çeviri:Kitabın Portekizcesi de var.

March 14, 2014

20 Yorum


hansolfreckles

'Kitabin portekizcesi de mevcuttur' da kabul edilmeliydi.


Mia334794

Bence de, avaliable nin altina mevcut yazıp kabullenmemek ne ?


ironriver

4 yıl önceki yorumu herkes desteklemiş ama duolingo sallamamış.


SevdaErdal

Bence de kabul edilmeli


sercanunlu

Hahahha keza diyor ya.


ziver_60

available aynı zamanda mevcut anlamına geliyor


Bulendi

Sistem "Kitabın Portekizcesi de mevcut" cümlesini kabul etmiyor. Düzeltilmeli.


CAytun

Kitap ayrıca Portekizce'de mevcuttur. Çok mu zorlama bir çeviri oldu acaba.


Msa284503

Mikrofon çalışmıyor


AkmCanSude

available için "mevcut, var" çevirisi veriyor; ama "Kitabın Portekizcesi de mevcut" yazınca yanlış diyor. Yeter artık, raporlara bakılsın, kaç sene oldu bunlar bildirileli!


receptoklu

available -- kullanılabilir - uygundur -- anlamına geliyor


berkay3636

'Kitap Portekizce olarak mevcuttur.' olmaz mı?


emrekosar

Keza nedir yok yere yanlış saydı doğru cümleyi


Izmirsunflower

I am doing the reverse tree and this microphone thingy keeps asking me to repeat almost every sentence!!! It is very frustrating! :) Sometimes it just refuses to accept my recording!! Even when I mimic the robot!! :) BTW Happy New Year everyone! :)


AhmetGulsen

kitabın portekizcesi de mevcut nasıl kabul edilmiyor ?


Baranrks

Ya keza ya da "de-da" kullanılır...Çok yanlış şeyler var yahu


tr_ozge468

Kitabın Portekizcesi de mevcut neden kabul edikmiyor?


BasarKaratas

kitap ayrıca portekizce dilinde de mevcuttur....anladığım kadarıyla herkesin bir sıkıntısı olmuş bu cümle ile ilgili. Ben de ekliyorum ve +1 diyorum.. Benim cümlem de fena değil aslında=)


nurten996

Var anlamını veren nedir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.