1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The book is also available i…

"The book is also available in Portuguese."

Çeviri:Kitabın Portekizcesi de var.

March 14, 2014

19 Yorum

Konu önem sırasına göre

hansolfreckles

'Kitabin portekizcesi de mevcuttur' da kabul edilmeliydi.

November 18, 2014

Mia334794

Bence de, avaliable nin altina mevcut yazıp kabullenmemek ne ?

August 9, 2018

ironriver

4 yıl önceki yorumu herkes desteklemiş ama duolingo sallamamış.

January 18, 2019

meryemakinci21

Eveet tabiki dogru

January 29, 2019

SevdaErdal

Bence de kabul edilmeli

February 24, 2019

sercanunlu

Hahahha keza diyor ya.

September 12, 2014

ziver_60

available aynı zamanda mevcut anlamına geliyor

March 14, 2014

Bulendi

Sistem "Kitabın Portekizcesi de mevcut" cümlesini kabul etmiyor. Düzeltilmeli.

March 1, 2015

CAytun

Kitap ayrıca Portekizce'de mevcuttur. Çok mu zorlama bir çeviri oldu acaba.

July 22, 2014

Msa284503

Mikrofon çalışmıyor

November 29, 2018

receptoklu

available -- kullanılabilir - uygundur -- anlamına geliyor

June 9, 2014

berkay3636

'Kitap Portekizce olarak mevcuttur.' olmaz mı?

February 10, 2015

emrekosar

Keza nedir yok yere yanlış saydı doğru cümleyi

April 7, 2015

Izmirsunflower

I am doing the reverse tree and this microphone thingy keeps asking me to repeat almost every sentence!!! It is very frustrating! :) Sometimes it just refuses to accept my recording!! Even when I mimic the robot!! :) BTW Happy New Year everyone! :)

December 31, 2015

AhmetGulsen

kitabın portekizcesi de mevcut nasıl kabul edilmiyor ?

April 27, 2017

Baranrks

Ya keza ya da "de-da" kullanılır...Çok yanlış şeyler var yahu

March 14, 2018

tr_ozge468

Kitabın Portekizcesi de mevcut neden kabul edikmiyor?

June 26, 2018

AkmCanSude

available için "mevcut, var" çevirisi veriyor; ama "Kitabın Portekizcesi de mevcut" yazınca yanlış diyor. Yeter artık, raporlara bakılsın, kaç sene oldu bunlar bildirileli!

February 27, 2019

BasarKaratas

kitap ayrıca portekizce dilinde de mevcuttur....anladığım kadarıyla herkesin bir sıkıntısı olmuş bu cümle ile ilgili. Ben de ekliyorum ve +1 diyorum.. Benim cümlem de fena değil aslında=)

March 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.