A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Szeret mindenfélét építeni."

Fordítás:He loves to build things.

4 éve

10 hozzászólás


mavlac

Én azt írtam hogy every kind of things, szerintem jó. Szerinte nem.

4 éve

horcsika

Szerintem sem jó a megoldás és ez a feladatsor tele van hibával megint.Ezt nem ellenőrzi senki?

4 éve

AnnaGebri

a mindenféle nem things

4 éve

ezekiel182

a likes mért nem jó? nem az volt hogy imád..

4 éve

LszlNagy3

Jelentettem.

4 éve

lidercke
lidercke

és a she miért nem jó a he helyett?

4 éve

ezekiel182

mert a nők nem szeretnek építeni :d

4 éve

krissz

all kinds of stuffs miert nem jo?

4 éve

LaszloLugosi

Szeret dolgokat epiteni. Ez lenne jobb talan mert igy felrevezeto.

4 éve

TloszAnob

mindenféle - all manner of

mindenféle - all sorts of

mindenféle - of all kinds

mindenféle - of all sorts

mindenféle - this and that

mindenféle - this, that and the other

4 éve