A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Work more!"

Fordítás:Dolgozz többet!

4 éve

20 hozzászólás


Itanci

Dolgozz jobban! Az ő szószedetükben is szerepelt ez. Beküldtem, szerintem el kellene fogadniuk.

4 éve

LightmanHUN

Az inkább a 'Work better!'

3 éve

Anwar42

ork-ot értettem! :D

4 éve

zsuzsa7803

És a dolgozz tovább?

3 éve

LightmanHUN

A 'Dolgozz tovább!' az a 'Keep working!'.

3 éve

Tuda7

szerintem dolgozz jobban is lehet

4 éve

Csuporka777

Korabban elfogadta a "dolgozz jobban" megoldast. Most miert vette el egy eletem? :'(

4 éve

Mamika51

Dolgozz jobban! -t írtam, miért nem jó?

4 éve

szilarduk
szilarduk

Leave me alone! :D

4 éve

Lona08

dolgozz jobban - én is ezt írtam

4 éve

Tibor.gazda

Én is!

4 éve

puskaskati

Akkor ezt megszavaztuk, mert én is!

4 éve

Mirjam114175

Miert nem jo az hogy Tobb munka? Azt hogy kell irni helyesen?

4 éve

Maminti.
Maminti.

It is more work

4 éve

Mirjam114175

Koszonom.

3 éve

Doreen.D.

Felszólító mondat volt, igével kezdte, a felkiáltójel is erre utalt. A magyar nyelvben is ugyanígy van. A "több munka" esetében a határozó lenne elől, mint a magyarban. Maminti példamondata jól illusztrálja.

3 éve

Mirjam114175

Koszonom. Most mar ertem

3 éve

johalasz46

Kis angol nyelvtankönyvem szerint az angol nem használ felkiáltójelet!

1 éve

Maminti.
Maminti.

Használ, csak ritkábban mint a magyar.

1 éve

johalasz46

Rimaszombati Károly, Mindentudás zsebkönyvek, Angol nyelvtan : "Az angolban nem kell (!) felkiáltójel a felszólitásokhoz. " Ezek szerint Önnek is igaza van, hogy használ, csak ritkábban, (viszont nem kell). Amúgy nagyon szépen összefoglalja a könyv, csak jó lenne meg is tanulnunk : az angolban igazi felszólitó mód csak egyes és többesszám 2.személyben (te,ti), és tsz.1.személyben (mi) létezik -pl. Go. A többi személyben a should=kellene és a let=hagy, enged használható.-pl. let's go...

1 éve