"Work more!"

Fordítás:Dolgozz többet!

March 14, 2014

21 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Itanci

Dolgozz jobban! Az ő szószedetükben is szerepelt ez. Beküldtem, szerintem el kellene fogadniuk.


LightmanHUN

Az inkább a 'Work better!'


Anwar42

ork-ot értettem! :D


zsuzsa7803

És a dolgozz tovább?


LightmanHUN

A 'Dolgozz tovább!' az a 'Keep working!'.


Mamika51

Dolgozz jobban! -t írtam, miért nem jó?


Lona08

dolgozz jobban - én is ezt írtam


puskaskati

Akkor ezt megszavaztuk, mert én is!


Tuda7

szerintem dolgozz jobban is lehet


Csuporka777

Korabban elfogadta a "dolgozz jobban" megoldast. Most miert vette el egy eletem? :'(


Mirjam114175

Miert nem jo az hogy Tobb munka? Azt hogy kell irni helyesen?


Maminti.

It is more work


[törölt felhasználó]

    Felszólító mondat volt, igével kezdte, a felkiáltójel is erre utalt. A magyar nyelvben is ugyanígy van. A "több munka" esetében a határozó lenne elől, mint a magyarban. Maminti példamondata jól illusztrálja.


Mirjam114175

    Koszonom. Most mar ertem


johalasz46

    Kis angol nyelvtankönyvem szerint az angol nem használ felkiáltójelet!


Maminti.

    Használ, csak ritkábban mint a magyar.


johalasz46

    Rimaszombati Károly, Mindentudás zsebkönyvek, Angol nyelvtan : "Az angolban nem kell (!) felkiáltójel a felszólitásokhoz. " Ezek szerint Önnek is igaza van, hogy használ, csak ritkábban, (viszont nem kell). Amúgy nagyon szépen összefoglalja a könyv, csak jó lenne meg is tanulnunk : az angolban igazi felszólitó mód csak egyes és többesszám 2.személyben (te,ti), és tsz.1.személyben (mi) létezik -pl. Go. A többi személyben a should=kellene és a let=hagy, enged használható.-pl. let's go...


szilarduk

    Leave me alone! :D

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.