"I would have said more."

Çeviri:Ben daha fazlasını söylerdim.

4 yıl önce

17 Yorum


Akifispirli

Dahasını söylerdim in neresi yanlış

2 yıl önce

Faruk_Kaya

ben fazlasını derdim yanlış mı daha fazlasını demem mi lazımdı

4 yıl önce

hilal___lcy

more= daha fazla, daha çok

4 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

Evet

3 yıl önce

dksengun
dksengun

Ben daha 'ÇOK' söylerdim. Niye yanlış olsun? More=Daha fazla,daha çok demişsiniz..

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlis degil. bi kere daha hatirlatayim, eksikler var ve "rapor" edilmesini takdir ediyoruz :) https://www.duolingo.com/comment/1416077

4 yıl önce

denizpolo

çok nerede?

3 yıl önce

.Nuh

Anlam olarak "more" da

1 yıl önce

HanifeGuney21

Ben daha fazla soylerdim i kabul etmedi

2 yıl önce

GaiaElijah

Dahasını söylerdim

1 yıl önce

Glsm777282

Telaffuzu "sad more" der gibi yapiyor sanki "said" gibi degil de..

1 yıl önce

epack1807
epack1807

Sad more deseydi anlamsiz olacagi icin sorun yok bence anlasiliyor.

1 yıl önce

ErsKaplan
ErsKaplan

Daha fazlasını söylerdim'in neresi yanlış?

1 yıl önce

Mustafa342569

I would say more da olabilir

1 yıl önce

ElifElifEc

Allah allah

1 yıl önce

jasonsmoke

Daha fazlasını söylerdim dedim illa "Ben" koyucan başına!

10 ay önce

sedat620808

Fena kizdirmislar.

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.