"I would have said more."

Çeviri:Ben daha fazlasını söylerdim.

March 14, 2014

18 Yorum

Konu önem sırasına göre

Faruk_Kaya

ben fazlasını derdim yanlış mı daha fazlasını demem mi lazımdı

August 29, 2014

hilal___lcy

more= daha fazla, daha çok

September 8, 2014

emredeniz07

Evet

June 6, 2015

Akifispirli

Dahasını söylerdim in neresi yanlış

August 6, 2016

Glsm777282

Telaffuzu "sad more" der gibi yapiyor sanki "said" gibi degil de..

August 8, 2017

epack1807

Sad more deseydi anlamsiz olacagi icin sorun yok bence anlasiliyor.

August 20, 2017

dksengun

Ben daha 'ÇOK' söylerdim. Niye yanlış olsun? More=Daha fazla,daha çok demişsiniz..

March 14, 2014

Selcen_Ozturk

yanlis degil. bi kere daha hatirlatayim, eksikler var ve "rapor" edilmesini takdir ediyoruz :) https://www.duolingo.com/comment/1416077

March 14, 2014

denizpolo

çok nerede?

June 15, 2015

.Nuh

Anlam olarak "more" da

August 10, 2017

HanifeGuney21

Ben daha fazla soylerdim i kabul etmedi

December 29, 2015

GaiaElijah

Dahasını söylerdim

July 29, 2017

ErsKaplan

Daha fazlasını söylerdim'in neresi yanlış?

August 12, 2017

Mustafa342569

I would say more da olabilir

August 15, 2017

ElifElifEc

Allah allah

September 20, 2017

jasonsmoke

Daha fazlasını söylerdim dedim illa "Ben" koyucan başına!

December 5, 2017

sedat620808

Fena kizdirmislar.

February 17, 2018

UgurBanko

Daha fazla şey soylerdim de dogru cevaptir

July 5, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.