"Biz farklı zaman dilimlerinde yaşıyoruz."

Çeviri:We live in different time zones.

March 14, 2014

15 Yorum


Gx2.

we live in different time periods. neden kabul etmedi. time period zaman dilimi anlamına geliyor diye biliyorum.

June 13, 2014

tansudasli

time zone.. kalıp gibi düüşn

June 5, 2018

yikilmazenes

We live in "the" different time zones doğru kabul edilemez mi? "The" fazlalık mıdır?

July 14, 2014

asayrugac

Ben de ilk başta the koydum. Ancak belirsiz bir durum söz konusu olduğu için kabul etmedi diye düşünüyorum

July 30, 2019

AliNevruz

Live olunca yaşarız. Living olunca yaşıyoruz olmuyor mu?

April 14, 2016

Pilot_candidates

cümlenin yapısına bakacak olursanız şimdi yapılan bir şeyden değil sürekli olan bir şeyden bahsediyor . Bu nedenle geniş zaman ve şimdiki zaman anlam olarak çoğu zaman benzerlik gösterir . Living dersek sanki şuan yaşıyormuşuz gibi algılanabilir

September 17, 2016

tansudasli

tr de live yaşarız ama biz yaşıyoruz deriz. living yaşıyoruz.

bu şekilde işin işinden çıkamazsınız :)

June 5, 2018

HseyinGayg

zone kuşak manasına geliyor. Zaman manasında değil dolayısıyla time period zaman dilimi manasına gelmektedir.

April 14, 2017

falconblue

time zones yerine timeframes deseydik farklı bir bakış mı olurdu?

March 14, 2014

Bilginer78

time period neden olmuyor

November 23, 2014

Nisa1183

We are living in different time zones de olabilir. Çünkü present continious tense, ing ekini barındırdığından -yor eki almış oluyor. We are living= Biz yaşıyoruz

February 14, 2016

tansudasli

olmaz

June 5, 2018

kedicim

her yerde olan the burada neden yanlış

April 4, 2018

tansudasli

we live in the pasific time zone anlamlı olabilir idi. ama

in the different time zone diye bir şeyi belirli hale getirmek anlamlı değil.

June 5, 2018

sren464998

Aynı cümleyi yazdım, yanlış kabul etti duolingo.Why?

June 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.