"Kim gücü sevmez?"

Çeviri:Who does not like power?

4 yıl önce

5 Yorum


dksengun
dksengun

Bunun tam karşılığı=Kim GÜÇ sevmez'' değil mi gücü derken the power olması gerekmezmi.Daha dün öğrendim(gene mi öğrenemedim:)

4 yıl önce

MuhammedAkElt

Katılıyorum. Ben de the kullandım.

3 yıl önce

TCAylaKant

Kim sorusunu sorarken 3. Tekil şahıs olarak mı kullanılır her zaman. Yani does olarak

3 yıl önce

caglardirmikci

Ben sana katiliyorum the power onayimdir

4 yıl önce

fatmaunver88-

Bu cumlede ozne sorulmuyor mu

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.