1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim evimde iki telefon var…

"Benim evimde iki telefon var."

Çeviri:I have two phones in my house.

March 14, 2014

12 Yorum


StingEucliffe

House ve Home arasında ne fark var acaba ?

April 26, 2014

Velikaraki

Cevaba göre; benim evimde iki telefonum var, olması gerekmiyor mu? I have; benim var, sahibim. Evinde iki telefon var ama telefon başka birine ait olabilir de.

January 31, 2017

bahattin.bakir

home yazdım kabul etmedi neden? farkı nedir?

September 9, 2015

GkmenArsla

There are two telephone in my house olmaz mı

May 21, 2019

Saint341

There ''are'' ( çoğul ) koyduysak bizden objeyi'de çoklu yazmamızı bekliyor belki ondandır.. There ARE TWO telephoneS .. Çok pratik yapınca bu küçücük ayrıntılar kaçıyor gözden.Bildiğinden eminim, yoksa ARE koymazdın..

September 1, 2019

ruveyddaa

there is two phone at my house olmaz mı

August 17, 2016

Kenan959440

There are olmaliydı. Ve two phones.

October 27, 2018

enver1171

There are two phones in (at) my home

January 6, 2019

Saint341

Çoğullar da is / ARE dönüşüyor ve objeyi de çoğul yapıyoruz.

September 1, 2019

birol.k.as

Telefon evin içindedir

October 9, 2019

derinaldeniz

"I have two phones at my home"" DEDİM KABUL ETMEDİ

July 8, 2016

Saint341

There are two telephones in my home /Neyini kabul etmedi bilen var mı ? Evimde iki telefon var demek /// aynı anlam değilmi ?

September 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.