"I like his personality."

Çeviri:Ben onun kişiliğini beğeniyorum.

4 yıl önce

7 Yorum


muzaffer55

İngilizce bir harf bilmeyen ben, şimdi okuduğumu anlayabiliyorum. Emeği geçen herkese çok çok teşekkür ederim , DUOLİNGO : ) ..........

1 yıl önce

dksengun
dksengun

Onun kişiliğini severim''=Onun kişiliğini seviyorum '' olmaz mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olur

4 yıl önce

dksengun
dksengun

Yazdım öyle ama kırmızı kart gördüm:)

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

alternatif cevaplarda eksiklik olabilir. buradan yazmak yerine eksikleri tamamlayabilmemize yardımcı olmak için "Problem Rapor Et" butonunu kullanırsanız seviniriz. http://www.duolingo.com/comment/1416077

4 yıl önce

BahadirKaya90

Onun kişiliğini sevdim i kabul etmedi pes doğrusu.

2 yıl önce

zeynep361314

Cunku ordaki like kelimesi genis zaman anlami katmaktadir sevdim ise gecmis zamandir

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.