"Benim motorum mükemmel değildir."

Çeviri:My engine is not perfect.

March 14, 2014

10 Yorum

Konu önem sırasına göre

Talha_58

My motor is no perfect hatalı mı?

September 16, 2015

FerdiIik1

Yalnız oradaki motors

May 6, 2016

falconblue

"My engine is not excellent" neden olmadı/

March 14, 2014

Mhmmdbrahi

Excellent muhteşem ve harika anlamında , gerçi aynı ama mükemmel perfect

March 17, 2015

BetlYarenz

Haklısınız bence olmalı .

April 30, 2015

ugurcansayan

Perfect "kusursuz, eksiksiz, mükemmel" anlamındadır.

May 12, 2015

Hsynosten

Bence isn't yerine doesn't olmalo

July 18, 2015

muhammed191997

Cümlede fiil yok ki do/does kullanamazsın

August 19, 2015

hakan19231923

Motorunuzun yağını değiştirin!

April 21, 2016

-PJM-

"My motor is not excellent" raporlayın.

July 31, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.