"Benim motorum mükemmel değildir."

Çeviri:My engine is not perfect.

4 yıl önce

10 Yorum


Talha_58

My motor is no perfect hatalı mı?

3 yıl önce

FerdiIik1

Yalnız oradaki motors

2 yıl önce

falconblue

"My engine is not excellent" neden olmadı/

4 yıl önce

Mhmmdbrahi

Excellent muhteşem ve harika anlamında , gerçi aynı ama mükemmel perfect

3 yıl önce

BetlYarenz

Haklısınız bence olmalı .

3 yıl önce

ugurcansayan

Perfect "kusursuz, eksiksiz, mükemmel" anlamındadır.

3 yıl önce

Hsynosten

Bence isn't yerine doesn't olmalo

3 yıl önce

muhammed191997

Cümlede fiil yok ki do/does kullanamazsın

3 yıl önce

hakan19231923

Motorunuzun yağını değiştirin!

2 yıl önce

-PJM-

"My motor is not excellent" raporlayın.

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.