1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Benim motorum mükemmel değil…

"Benim motorum mükemmel değildir."

Çeviri:My engine is not perfect.

March 14, 2014

9 Yorum


Talha_58

My motor is no perfect hatalı mı?


FerdiIik1

Yalnız oradaki motors


Furkan.96

Değil ve Hayır arasında fark var demi ? Biraz mantık yürütelim lütfen.


falconblue

"My engine is not excellent" neden olmadı/


BetlYarenz

Haklısınız bence olmalı .


ugurcansayan

Perfect "kusursuz, eksiksiz, mükemmel" anlamındadır.


necla143447

Motor ve engine ayni anlamda bunun ayrimini nasil yapabilirim


Hsynosten

Bence isn't yerine doesn't olmalo


muhammed191997

Cümlede fiil yok ki do/does kullanamazsın

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.