1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do we have white bedsheets?"

"Do we have white bedsheets?"

Çeviri:Bizim beyaz çarşafımız var mı?

March 14, 2014

22 Yorum


mustafapar5

Bedsheets çoğul değil mi?


selcen0

niçin "have we white bedsheets?" değil? Böyle bir kullanım da var mı, varsa farkı nedir?


Selcen_Ozturk

yok. soru yapilirken genis zamanda "do" gelir basa. (have icin böyle bir kullanim bir zamanlar varmis ama cok cok eski zamanlarda. kullanilmiyor artik. ama biliyorum maalesef Türkiyede böyle ögreten ögretmenler var hala)


omaromaro

Bizim beyaz yatak carsaflari var mi ? Bu cevap neden kabul edilmedi anlamis degilim.. :-( White bedsheets deniyor soruda our white bedsheets diye sorulmuyor.


vvsey

Ingiltere'de bence olur. Ama bu "amerikalı" bir kurs


jzlcdh

En yaygın İngilterede bu şekil: "Have we got any white sheets."


cmher

Orada have tek başın bi fiil olarak kullanılmış. Sahiplik anlamında. gider misin derken do you go dendiği gibi burada da do have kullanılmış


egeninefesi03

Bizim beyaz çarşaflarımız mı var dedim kabul etmesi gerekmez mi


Burcu73886

Ingilizcesini tekrarlaman gerekiyor


aoyilmaz

Aynı zamanda "yatak örtüsü" de kabul görmeliydi.


altugcyhn

bed cover: yatak örtüsü


fatihcesko

Nevresim neden olmuyor?


cevatim

Alternatif cevaplar eklensin lutfen


cevatim

Bedsheet' illaki carsaf mi dememiz gereker. Yatak ortusu turkcede cok kullanilir.


Gulsum_Heyder14

Sadece Do yanlis oldu


MuallimHaz

Türkiye klübüme girmek isteyene 2TQFBU


MuallimHaz

Güzel klüpmüş


DmrAydn

Bizim carsafimiz beyazmi yazdim olmadi


HlyaCihangir

Neden çoğul olan (bedsheets=çarşaflar) yanıtı kabul olmuyor?


Hseyin104373

konuşan do have white bedsheets diye okuyor orada we yi yutuyor kaç kere dinledim we yi duyamadım yavaş konuşmada duyuluyor


Nihat41063

Yatak çarşafı ve yatak örtüsü farklı şeyler

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.