"Do we have white bedsheets?"

Çeviri:Bizim beyaz çarşafımız var mı?

March 14, 2014

21 Yorum


mustafapar5

Bedsheets çoğul değil mi?

July 2, 2016

selcen0

niçin "have we white bedsheets?" değil? Böyle bir kullanım da var mı, varsa farkı nedir?

March 14, 2014

Selcen_Ozturk

yok. soru yapilirken genis zamanda "do" gelir basa. (have icin böyle bir kullanim bir zamanlar varmis ama cok cok eski zamanlarda. kullanilmiyor artik. ama biliyorum maalesef Türkiyede böyle ögreten ögretmenler var hala)

March 14, 2014

vvsey

Ingiltere'de bence olur. Ama bu "amerikalı" bir kurs

March 21, 2015

jzlcdh

En yaygın İngilterede bu şekil: "Have we got any white sheets."

October 10, 2015

cmher

Orada have tek başın bi fiil olarak kullanılmış. Sahiplik anlamında. gider misin derken do you go dendiği gibi burada da do have kullanılmış

July 11, 2017

egeninefesi03

Bizim beyaz çarşaflarımız mı var dedim kabul etmesi gerekmez mi

November 12, 2014

Burcu73886

Ingilizcesini tekrarlaman gerekiyor

August 2, 2019

aoyilmaz

Aynı zamanda "yatak örtüsü" de kabul görmeliydi.

April 5, 2014

altugcyhn

bed cover: yatak örtüsü

April 23, 2014

MuallimHaz

Türkiye klübüme girmek isteyene 2TQFBU

July 19, 2017

MuallimHaz

Güzel klüpmüş

July 19, 2017

hero822680

Kendini övme

July 11, 2019

enginneer93

Nevresim neden olmuyor?

February 14, 2015

cevatim

Alternatif cevaplar eklensin lutfen

March 8, 2015

cevatim

Bedsheet' illaki carsaf mi dememiz gereker. Yatak ortusu turkcede cok kullanilir.

March 8, 2015

Gulsum_Heyder14

Sadece Do yanlis oldu

July 17, 2017

MuallimHaz

Türkiye klübüme girmek isteyene 2TQFBU

July 20, 2017

hero822680

Bi sus

July 11, 2019

ZeoAydn

Bizim carsafimiz beyazmi yazdim olmadi

August 8, 2017

HlyaCihangir

Neden çoğul olan (bedsheets=çarşaflar) yanıtı kabul olmuyor?

September 4, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.