"Do we have white bedsheets?"

Çeviri:Bizim beyaz çarşafımız var mı?

4 yıl önce

18 Yorum


egeninefesi03

Bizim beyaz çarşaflarımız mı var dedim kabul etmesi gerekmez mi

4 yıl önce

mustafapar5

Bedsheets çoğul değil mi?

2 yıl önce

selcen0

niçin "have we white bedsheets?" değil? Böyle bir kullanım da var mı, varsa farkı nedir?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yok. soru yapilirken genis zamanda "do" gelir basa. (have icin böyle bir kullanim bir zamanlar varmis ama cok cok eski zamanlarda. kullanilmiyor artik. ama biliyorum maalesef Türkiyede böyle ögreten ögretmenler var hala)

4 yıl önce

vvsey
vvsey

Ingiltere'de bence olur. Ama bu "amerikalı" bir kurs

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

En yaygın İngilterede bu şekil: "Have we got any white sheets."

3 yıl önce

cmher

Orada have tek başın bi fiil olarak kullanılmış. Sahiplik anlamında. gider misin derken do you go dendiği gibi burada da do have kullanılmış

1 yıl önce

aoyilmaz

Aynı zamanda "yatak örtüsü" de kabul görmeliydi.

4 yıl önce

altugcyhn

bed cover: yatak örtüsü

4 yıl önce

MuallimHaz

Türkiye klübüme girmek isteyene 2TQFBU

1 yıl önce

MuallimHaz

Güzel klüpmüş

1 yıl önce

enginneer93

Nevresim neden olmuyor?

3 yıl önce

cevatim

Alternatif cevaplar eklensin lutfen

3 yıl önce

cevatim

Bedsheet' illaki carsaf mi dememiz gereker. Yatak ortusu turkcede cok kullanilir.

3 yıl önce

Gulsum_Heyder14

Sadece Do yanlis oldu

1 yıl önce

MuallimHaz

Türkiye klübüme girmek isteyene 2TQFBU

1 yıl önce

ZeoAydn

Bizim carsafimiz beyazmi yazdim olmadi

1 yıl önce

HlyaCihangir

Neden çoğul olan (bedsheets=çarşaflar) yanıtı kabul olmuyor?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.