"He is my sister's son."

Çeviri:O benim kız kardeşimin oğlu.

4 yıl önce

137 Yorum


BerkTungaT

O benim bacımın oğludur dedim kabul etmedi yao.., :)

4 yıl önce

HandeSude

Hahahahah ders calisirken gulmek iyi oluyor

4 yıl önce

lanetgelsin

Artık kabul ediyo

3 yıl önce

lillaanna215

sen bacımla yazarsan gerizekalı olup tabi yanlış çıkar salak

2 yıl önce

pelinsenxx

Benimkini kabul etti fhsjdhsj

3 yıl önce

Alibaris123

Guldurdun pic

3 yıl önce

seondime

Ne kufrediyon? Lan

3 yıl önce

rmznr

O benim kız kardeşimin erkek çocuğu dedim, kabul etmedi

4 yıl önce

lindemanns

Rapor etmen gerekir bu durumda . Çünkü cevabın doğru.

4 yıl önce

aecengizhan

Son saten oğlan demek .. Erkek olduğunu belirtmek gereksiz ondan kabul etmedi

2 yıl önce

Edanur460122

Bencede

2 yıl önce

mehmed.sirin

Neden dogru aciklayabilir misin ?

2 yıl önce

Yusufaydin4

Rapor nasil edilir

3 yıl önce

Duoburak

Sol altta cumleyi tartisin hemen yanina tiklayarak edebilirsin.

3 yıl önce

Abdurrahman.

Bir sorunun cevabını yazdıktan sonra enter tuşunu bas. Sonra rapor et yazan bir yer çıkacak. Oraya bas. Daha sonra istediğin gibi rapor et.

2 yıl önce

Edanur460122

Bazen yanlıs algılayada biliyo duo

2 yıl önce

ajan12

son oğul demek te oyuzden

3 yıl önce

ferritiks

Yeğenim dedim kabul etmedi .

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

"He is my nephew" ile "He is my sister's son" farklı.

3 yıl önce

Zehranur798534

O benim kardeşimin oğlu dedim kabul etmedi

3 yıl önce

Murat-TRK

Kardes ve sahip olunan cocuk yapisi ingilizcede cinsiyet olarak ayriliyor. Kardes bu nedenle yanlis degil ama eksik bir cevap.

3 yıl önce

izmiranil

kız kardeşimin oğlu yeğen olmaz mı

2 yıl önce

Xanka3

O ablamin oglu dedim kabul etti )

3 yıl önce

yaslaan

YAZMAYA ÜŞENİP YEĞENİM DEDİM KABUL ETMEDİ. HİÇ AİLE BAĞLARI GELİŞMEMİŞ BUNU DEVELOPERLARININ

2 yıl önce

UmutUGUR3

Dalga geciyor heralde. O benim Kiz kardesimin oglu dedim. Yanlış dedi ustune de o benim bacımin oglunu dogru cevap gosteriyor !!

5 ay önce

Greenfairy0

ses çıkmıyor

4 ay önce

Muhissami

O benim kız kardeşimin erkek evladı dedim kabul etmedi

3 yıl önce

Murat-TRK

Bence yokusa surmek bu. Dusunsene o benim babamin kizinin erkek cocugu. da ayni anlama geliyor. Ve hatta babamin torunu da diyebiliriz. Belki de... Yapmayin lutfen. Oğul hem kisa, net ve hem de öztürkçe. Kiz evlat veya erkek evlat yerine -zaten-tercihen kizim ve oglum yapisi (ekseriyetle) kullanilagelir.

3 yıl önce

sonicefe

Yanlışlıkla sadece bir l elimden kaydı ama yinede puan götürdü

2 yıl önce

mergo71

Saçmalık bu "O benim kızkardesimin oğlu" yani kız kardeşi bitişik yazınca ( ki o da kazara olmuş) kabul etmedi. Bu tür saçmalıklar ara ara oluyor. Protesto ediyorum.

2 yıl önce

ferdi48130

Bacı kabul edilmezken bacı cılar kabul edilmeli diye isyan etti şimdi kabul edilince bacı diyo yaa diyorsunuz bu bay kuşun kafasındaki tüyler dökülcek :)

2 yıl önce

Bisnev99

İlla benimmi demem gerewkiyor.

2 yıl önce

GkhanTezca

O benim bacımın veledi :(

2 yıl önce

-mendesarmy23-

O benim kardeşimin oğludur. boyle yazdım ama kabul etmedı

2 yıl önce

alparslanoktay

İllaki kız kardeşimin veya erkek kardeşimin diye belirtmek neden lazım? Sadece kardeşimin dediğimizde olmuyor mu?

2 yıl önce

muzikcikedi_

O benim kız kardeşimin oğlu yazıyorum yanlış diyor

1 yıl önce

71SILA

O benim kız kardeşimin oğlu.Arkadaşlar bu cümlenin kesin anlamı budur

1 yıl önce

YlmazEmre

Sister daki 's nedir?

1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

"kardeşimİN" kelimesinin -in eki gibi.

1 yıl önce

Tekin60263

O benim yegenim kabul etti :)

1 yıl önce

Delplay.1453

Aklıma Sony Ericsson geldi. Eric'in oğlu :D

1 yıl önce

DJmanyak68

abla ile kardeş aynı anlama gelir

1 yıl önce

Hilal970804

Kulüp kodu : U892QR

Nolur gelin

1 yıl önce

Selim731895

Ben bu işi bilmiyorum onu anladim

1 yıl önce

YusufDemir17

o benim kız kardeşimin çocuğuna yanlış dedi :)) obuk subuk hatalar yine

1 yıl önce

arasimos

Yuhhhh

1 yıl önce

Tural575717

Erkek olmayan oğlan mı olur

1 yıl önce

Ramadan..s

Back yazmıyo ki burda neyi konuşuyosunz

1 yıl önce

hadicekevser

o benim kardeşimin oğlu dedim kabul etmedi

1 yıl önce

hadicekevser

o da kabul olmazmı

1 yıl önce

AntenBurak

o benim yeğenim dedim kabul edmedi

1 yıl önce

SinemOskan

Kız kardeşim yerine kardeşim dediğim için kabul etmedi ama haklı galiba

1 yıl önce

wol-cano

kardeşimin ufaklığı dedim kabul etmedi :P

11 ay önce

nakyz1
nakyz1

Ne bacısı yahu.... ne saçma... kızkardeşi kabul etmedi

10 ay önce

UurCanBast

Bacım nedir ya

9 ay önce

Erenkse2

O benim yeğenim kabul edilmedi..

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

O, "He is my nephew"-nun çevirisi. O, başka bir cümle.

3 yıl önce

Yusufaydin4

Edilmez çünki oğul ne isteniyorsa o acayip acayip şeyler yazmayın

3 yıl önce

izmiranil

sanane

2 yıl önce

AdamZeka

Yeğenim yazdım yeğenin değil diyo

3 yıl önce

izmiranil

banada ole dedi

2 yıl önce

a.gzm

ahahaha oha??

3 yıl önce

Grkem170

Kız kardeşinin oğlu yeğen olmuyor mu yeğen yazdım kabul etmedi

3 yıl önce

mehmed1439

he is my sister's boy veya (child) kullansak ne olur .

3 yıl önce

Lokman KAYMAZ

O yeğenikdir didim kabul etmedi

3 yıl önce

arifural

Baci gardaaas :)

3 yıl önce

mride5

Bu ney lan bacı diyo

3 yıl önce

Mert877409

Yani bende dayı oluuorum :)

2 yıl önce

ferdi48130

Bacımsın

2 yıl önce

isikdere

"o benim yeğenim" cümlesi de karşılık gelmeli

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

O cümle, "He is my sister's son" değil, "He is my nephew".

Cümlelerin ikisi de farklı.

2 yıl önce

slamzdemir

Bacimin oglu ne amk. Köylü müsun

2 yıl önce

ersin703866

Bacı diyor ya laaaaaaaaaaaaaaaa

2 yıl önce

lillaanna215

ben doğru yazdım ama nedense yanlış çıktı bence bu sorunda bi yanlış var

2 yıl önce

Nisa1183

o benim kızkardeşimin oğlu yazdım, kabul etmedi. yazım hatalarını kabul ediyor normalde Duolingo.

2 yıl önce

Beren934677

Son erkek yeğen demek değilmi

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Değil.

Son "oğul" demek.

Erkek yeğen, "nephew" demek.

2 yıl önce

Anar122009

Ben bunu mahkemeye vererim

2 yıl önce

zhanYurtse2

"O benim kız kardeşimin oğlu." bunun nesi yannış, kafa kağıdını mı getireyim çocuğun

2 yıl önce

Egemen285616

S ekini birleşik yazdım diye yanlış kabul etti

2 yıl önce

tunali34

o benim ablamın çocuğu dedim doğru olmalıydı hayret

2 yıl önce

Dorrit_Owen

's' eki sadece öznelere gelmiyor mu ?

2 yıl önce

umutozturk67

neden o benim kızkardeşimin çocuğu olmuyor

2 yıl önce

ZehraAtakan

O benim kardesimjn oglu dedim Kabul atmedi ya

2 yıl önce

Turker90

O bacımın oğlu dedim. Bacı da kız kardeş demek. Bu yüzden bacı da doğru sayılmalı.

4 yıl önce

yunus.com

Onlar da bacı yok Türk değillerrrrrr

3 yıl önce

Yusufaydin4

Helal olsun yunus verdin cevabı bacı diyen insana

3 yıl önce

Turker90

Onlar zaten bacı anlamında sister diyorlar.

2 yıl önce

Turker90

Bu eksiyi verenler neden verdiklerini bildiren bir cevap bile vermemişler. Bacı kız kardeş demek dedim diye eksiliyorlarsa gidip söz dağarcıklarını genişletsinler. Yalan ya da yanlış söylüyorsam kanıtlasınlar o zaman.

4 yıl önce

ferdi48130

Kalemin adı da sürttürmeli yazdırgaç :)

2 yıl önce

ejder7351

arkadas geyige luzum yok biseyler ogrenmeye calisiyoruz lutfen sukoyu vermeyelim saygilarimla

3 yıl önce

lindemanns

Sen de bir hata yok kardeşim bilip bilmeden kafalarına göre davranıyorlar

4 yıl önce

ferdi48130

İngilizce öğreniyorsunuz modern olunuz!

2 yıl önce

ugur.sari

Son yerine sun yazmışım hızlı yazarken olur böyle hatalar ama kalp şeklini değiştirseler başka anlamsız bişey koysalar... Kalbim gidiyor sanıyorum.. :) B-)

3 yıl önce

aynurdilek09

Bacımsın hahaha

3 yıl önce

elakus

o kardeşimin oğlu dedim kabul etmedi

3 yıl önce

BayNM

O benim yiğenimdir dedim kabul etmedii !!

3 yıl önce

CanselMart

O benim kızımın oğludur dedim bacım demem gerekiyomus :D

3 yıl önce

meliskeyif2006

O benim kız kardeşimin oğlu dedimmm

3 yıl önce

meliskeyif2006

Her zamanki gibi yine doğru......

3 yıl önce

uTKhY

"Dayisinin aslan parcasidir"

3 yıl önce

mojdayn

O benim yeğenim dedim olmadı

3 yıl önce

namikseref

O değil de aynı kelimede neden benim ve kardeşimin demek zorundalar zaten kardeşimin derken benim oluyor gereksiz kelime

3 yıl önce

hknrmnsa

Bacimin oğlu doğru dedi yaa bu nedir

3 yıl önce

izmiranil

bacı kız kardeş demek zaten niye sorun olsun

2 yıl önce

evval303132

Ya offf bacı diyor ya :)

3 yıl önce

izmiranil

diyemez mi yasak mı

2 yıl önce

PhoeniXim

O benim kardeşimin oğlu'nu doğru kabul etmeli bence.. Bu kadar en doğrusunu aramaması lazım

4 yıl önce

2duygu2

Berk tungat ve ferritiks Süpersiniz :))))))

3 yıl önce

yasin.cin.

"O benim kardesimin oglu" Hata kabul etti. Yanlis mi arkadaslar?

3 yıl önce

Mervealbul

Baci ne yaaa ???

3 yıl önce

yunus.com

Sen türk değilmisin bacı ne diyorsun açıklayım bacı senin kız kardeşin olur anladın ;)

3 yıl önce

ajan12

o benim ablammın oğlu

3 yıl önce

ymnuysl

O benim yigenim dedim kabul etmedi looo.

3 yıl önce

ardagokcen

Yeğenim

3 yıl önce

DenizAkgl1

O bacimin aslanidir da diyebilir :)

3 yıl önce

yunus.com

Aslan parçası beeeeee

3 yıl önce

DogaAzra

I don't solved the Türkisch.What is ''Baci''

3 yıl önce

mislinaduoling

Arkadaşlar türkçesini yazmayacaksınız verilenlerin ingilizcesini yazacaksiniz .

3 yıl önce

SemaGzel2

Baci ne alaka

3 yıl önce

yunus.com

Ben kız yazacağıma k7z yazdım uanlış dedi

3 yıl önce

Yusufaydin4

Hadi be vallamiooiiiii

3 yıl önce

AdamZeka

'Yanlış' kelimesini de yanlış yazmışsınız. Ingilizceden önce başka dillere bakmanızı tavsiye ederim.

3 yıl önce

yunus.com

Bakın yanlış yazanlar için kelimenin üzerine tıklayın okay: )))

3 yıl önce

antikor1

:D Amaci olmayan gruptan sevgiler

3 yıl önce

ismailcil

Bacı ne be ☺

3 yıl önce

nneslin

Kız kardeşimin yavrusu dedim kabul etmedi :)

3 yıl önce

kerimnsal

Baldizimin oglu dedim kabul etmedi. Sister elti miydi. Yoksa elti neydi. Elti emekti..

3 yıl önce

azraca04

O benim kız kardeşimin oğlu. :-)

3 yıl önce

ymnuysl

O benım kiz kardesimin oglan evladidir kabul etmedi neden ya sacmalik .d

3 yıl önce

ardagokcen

kız kardeşimin oglan evladı :D çok karışık

3 yıl önce

ardagokcen

duolingo error verebilir D::D

3 yıl önce

ymnuysl

verdi zaten :D

3 yıl önce

EnesDolu

o benim Bacımın oğlu.
da eklenebilir mi

4 yıl önce

asude6

Sister diyo cevabin dogru degil sister kiz kardes demek

4 yıl önce

asude6

Baci ne bee ingilizce calisiyoz saka programi degil bu

4 yıl önce

Turker90

kız kardeş bacı demek.

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.