1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "It happened last October."

"It happened last October."

Vertaling:Het gebeurde afgelopen oktober.

March 14, 2014

4 opmerkingen


channa.s

"Het gebeurde de vorige oktober" is blijkbaar niet goed?


LowlandPhilomath

Het woord 'de' lijkt me overbodig. In dergelijke constructies ,bv We liepen daar vorig jaar of We zagen je vorige week, gebruik je eigenlijk ook geen lidwoord.


[gedeactiveerde gebruiker]

    last oktober kan volgens mij ook vertaald worden met oktober jongstleden


1jomar2

    De spreker zegt 'the last'

    Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.