A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I like this image."

Fordítás:Szeretem ezt a képet.

4 éve

5 hozzászólás


mavlac

Biztos ami biztos, rámentem hogy mit jelent, ábrázolást. Erre az ábrát nem fogadja el.

4 éve

mavlac

Na jó, google szerint is képet jelent, nem jelentem.

4 éve

TothZsolti01

kijavították :)

4 éve

nagyenyed

Az ábrázolás egy fogalom, ez a fejezet éppen azt gyakoroltatja velünk. Az ábra egy tárgy.

4 éve

KovcsJzsef15

A magyar szóhasználatban is van "imázs", de ezt nem fogadja el, bár magyarban ez inkább "megjelenés"-t jelent.

1 éve