"Er fährt zur Zentrale."

Çeviri:O merkeze gidiyor.

April 11, 2017

4 Yorum


AlicanVata

"o merkeze sürüyor" doğru kaçırmayın bunları artık vakit kaybettiriyorsunuz

October 31, 2017

hhgfjytjyd

"Er fährt nach Zentrale" aynı anlamda mı olur yoksa yanlış mıdır ?

April 11, 2017

mizinamo

Yanlış.

1) artikel yok; 2) Zentrale için nach kullanmayız.

nach Hause, nach Deutschland, nach Ankara ama zur Zentrale, zur Bank, zum Supermarkt, zu meinem Freund, zu Mustafa ve in die Türkei.

April 14, 2017

SefaAlp2

o merkeze sürüyor neresi yanlış anlamadım ??

January 22, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.