Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Er fährt zur Zentrale."

Çeviri:O merkeze gidiyor.

1 yıl önce

3 Yorum


hhgfjytjyd

"Er fährt nach Zentrale" aynı anlamda mı olur yoksa yanlış mıdır ?

1 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Yanlış.

1) artikel yok; 2) Zentrale için nach kullanmayız.

nach Hause, nach Deutschland, nach Ankara ama zur Zentrale, zur Bank, zum Supermarkt, zu meinem Freund, zu Mustafa ve in die Türkei.

1 yıl önce

AlicanVata

"o merkeze sürüyor" doğru kaçırmayın bunları artık vakit kaybettiriyorsunuz

9 ay önce